عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت کتاب کنکور

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت کتاب کنکور

شاید بشه گفت اولین سوال یا معضل برای هر دانش آموزی در زمانی که میخواد شروع به خوندن برای کنکور یا سایر مقاطع بکنه اینه که چه کتابی بخرم؟؟!

مسلما همه ما این تجربه رو داشتیم که در پاسخ به این سوال هر کسی یه چیزی میگه، معلما، مشاور، دوستان، خانواده و حتی سایت های مختلف و ...
حالا تکلیف چیه؟چه کتابی بخریم آخرش؟؟!

به همین دلیل و همچنین به علت تنوع زیاد کتاب ها و انتشارات که هر کدام با داشتن ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف متفاوت، مناسب گروه خاصی از دانش آموزان هستند، ما هم تصمیم گرفتیم برای اولین بار یک مرجع کامل و تخصصی رو برای تحلیل، بررسی و مقایسه کتاب های کمک آموزشی همه انتشارات بوجود آوریم.
تحلیل کتاب ها توسط رتبه های برتر کنکور و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر تهران انجام شده و کتاب های هر درس توسط افرادی تحلیل شده که علاوه بر موارد بالا سابقه تدریس در آن درس و تسلط کامل بر کتاب های مختلف مربوط به آن درس را دارا می باشند.
هدف اصلی ما در این کار تحلیل و نقد دقیق و منصفانه تک تک کتاب ها، در جهت ایجاد امکان بررسی و مقایسه تمامی کتاب های موجود توسط دانش آموز برای انتخاب بهترین گزینه است.
در ضمن امکان خرید تکی و مجموعه ای (پکیج) کتاب ها به همراه تخفیف ها و ارسال آنها نیز در نظر گرفته شده تا مخاطبین بتوانند پس از مشاهده و انتخاب کتاب های موردنظر خود بلافاصله آن را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

44234918 9821 +

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است