اقامت کشور لهستان

اقامت کشور لهستان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اقامت کشور لهستان آشنا بشیم .
مزایا اقامت لهستان

  • تردد آزادانه به سایر کشورهای عضو پیمان شنگن
  •  دریافت راحت تر ویزای کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا
  • امکان کار و تحصیل و زندگی در کشوری با نرخ جرم پایین
  • امکان زندگی در کشوری با رفاه زندگی مناسب
  • امکان دریافت پاسپورت لهستان پس از گذراندن ۵ سال
  • امکان زندگی در کشوری با آب و هوای ملایم و متعادل
  • هزینه های پایین زندگی در لهستان
  • امکان استفاده از وامهای بلند مدت بانکی برای خرید مسکن و اتومبیل

انواع اقامت لهستان
اقامت تحصیلی
این اقامت به دانشجویان در حال تحصیل تعلق می گیرد. با داشتن اقامت دانشجویی دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت درکشور لهستان کار کنند. پس از اتمام دوران تحصیل دانشجو باید کشور را ترک نماید .

اقامت موقت
این نوع اقامت به افرادی تعلق میگیرد که از طریق ایجاد کسب و کار در لهستان و یا اشتغال در لهستان در این کشور زندگی می کنند. همچین افرادی که با شهروند لهستانی ازدواج می کنند نیز در ابتدا اجازه اقامت موقت دریافت می کنند.

اقامت دائم
افرادی که از طریق ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار و یا از طریق اشتغال در کشور لهستان دارای اقامت موقت بوده اند بعد از گذشت ۵ سال می توانند درخواست اقامت دائم کشور لهستان را بدهند . افرادی که با شهروند لهستانی ازدواج کرده اند نیز می توانند بعد از گذشت ۳ سال ازدواجشان درخواست اقامت دائم بدهند . بعد از دریافت اقامت دائم متقاضی می تواند درخواستشهروندی کشور لهستان را بدهد و پاسپورت لهستانی دریافت کند. بعد از دریافت پاسپورت لهستانی متقاضی از تمامی امتیازات شهروندی کشور لهستان برخوردار می شود. شهروندان لهستانی می توانند در هر یک از کشورهای عضو پیمان شنگن همانند آلمان ، سوئد ، نروژ ، دانمارک ، فراسنه ، اسپانیا ، هلند و … مشغول به کار ، زندگی و تحصیل شوند.

لهستان

ویزای توریستی کشور لهستان
یکی از راه های ورود به کشور لهستان، اخذ ویزای توریستی این کشور می باشد که افراد در صورت اخذ روادید می توانند مدت زمان مشخص را در لهستان سپری کنند. ماهیت ویزای توریستی سپری کردن یک مدت مشخص در یک کشور می باشد که پس از مدت زمان تعیین شده ملزم به خروج می باشید.
فلذا ویزای توریستی انتخاب مناسبی برای مهاجرت به یک کشور علی الخصوص کشور لهستان نمی باشد و علاقه مندان به این کشور می توانند در زمانی که در خاک این کشور حضور دارند، شرایط کاری و کارآفرینی این کشور را مورد بررسی قرار داده و پس از بازگشت به کشور مبداء برای ویزای کار و یا سرمایه گذاری اقدام نمایند.

ویزای کاری کشور لهستان
قوانین حقوقی کار در کشور لهستان همانند سایر کشور های اتحادیه اروپا نیازمند شرایط بخصوصی است که در صورت احراز شرایط مورد نظر افراد می توانند برای اقامت دائم کشور لهستان لقدام نمایند. مهم ترین اصل در کسب ویزای کار، اخذ دعوت نامه ی کاری از یک کارفرما در کشور لهستان است که اگر فرد متقاضی موفق به اخذ آن شود، می تواند برای ویزای کار اقدام کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.
لازم بذکر است در صورت اخذ ویزای کار لهستان، فرد متقاضی می تواند همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به همراه داشته باشد.

ویزای تحصیلی کشور لهستان
لهستان از آن دسته کشور های غیر انگلیسی زبان می باشد که تحصیلات خود را در تمام مقاطع به زبان انگلیسی ارائه می دهد که یکی از نکات برتر لهستان هم به حساب می آید. دانشجویان برای ادامه تحصیل در کشور لهستان باید مدرکی دال بر تسلط زبان انگلیسی ارائه دهند تا اجازه ورود ه دانشگاه های کشور لهستان را داشته باشند. لازم بذکر است برخی دانشگاه های کشور لهستان به دانشجویان علاقه مند به ادامه تحصیل که مدرک زبان لازمه را در اختیار ندارند. اجازه سپری کردن دوره ی زبان قبل از دانشگاه را صادر می کند.
تحصیلات در مقطع لیسانس سه سال بصورت معمول ارائه می شود که می توان بعنوان امتیاز مثبت لهستان در نظر گرفت.
لازم بذکر است که کشور لهستان اجازه ورود همراه به دانشجویان را اعطا نمی کند.
یکی از روش های ورود به کشور لهستان سپری کردن دوره ای تحصیلی و پس از آن تبدیل به ویزای کار کرده و موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوند.
اخذ نمایندگی از بسیاری دانشگاه ها و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چنیدن سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگ ترین افتخار موسسه آریانا پارس بوده و سرلوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.
 
ویزای سرمایه گذاری لهستان
ثبت شرکت در کشور لهستان مطمئن ترین روش برای اخذ ویزای سرمایه گذاری این کشور می باشد که افراد می توانند برای این پروسه مهاجرتی اقدام نمایند.
شرایط شرکت در کشور لهستان با سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا متفاوت می باشد، علاقه مندانی که قصد اقامت در یکی از کشور های حوزه شینگن و اتحادیه اروپا را دارند می توانند با ثبت شرکت در کشور لهستان به خواسته خود برسند. افرادی که موفق به ثبت شرکت در کشور لهستان می شوند، می توانند پس از سپری کردن 4 تا 5 سال اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است