شهر کیسومو در کنیا

شهر کیسومو شهری ساحلی، بندری و خوش منظره ای هست که از هرجای این شهر که بخواین رد بشین نمای خیره کننده ای از ساحل به دریا شما رو ملزم به ایستادن و تماشای منظره ی دریا برای ساعاتی هم که شده خواهند کرد. این شهر در استان نیانزا واقع در کشور کنیاست که مردم خونگرم و مهمان نواز سیاه پوست به محض دیدن گردشگر خارجی با رویی گشاده ازتون استقبال میکنن تا شما در این شهر احساس راحتی کنین. کیموسو فرهنگ غنی چه در زمینه هنر و چه در زمینه غذایی داره که قطعا شمارو شگفت زده خواهد کرد.هتل و رستوران های متنوع آماده پذیرایی از میهمانان سفر کرده به این شهرهستن. اگر آماده سفری راحت و سرگرم کننده به کیسومو هستین در ادامه با ما همراه باشین…

 

 

کیسومو 2

 

 

هتل ها و اقامتگاه های کیسومو

تو سفرتون به این شهر میتونین انتخاب های متنوع و زیادی از نظر هتل و اقامت داشته باشین، چون هم ظاهری لوکس و متفاوت دارن و هم بسیار تمیز با سرویس دهی کاملی هستن. بنابراین با معرفی این هتل های لوکس میتونیم خیالتون رو از بابت اقامت تو این شهر راحت کنیم . نمونه هتل های لوکس این شهر هتل Imperial Express کیسومو ، هتل Royal City Hotel کیسومو هستن که امنیت و تمیزی فوق العاده ای دارن.هتل Parkview Safari Hotel & Apartments کیسومو و هتل Vittoria Suites کیسومو هم نمونه هتل های راحت و 3 ستاره در شهر کیسومو هستن.

 

 

کیسومو 3

 

 

رستوران های شهر کیسومو

نمونه رستوران های متنوع این شهر که غذاهای خوشمزه ی کنیایی رو آماده میکنن، رستوران Acacia کیسومو ، رستوران Big Bite Sweet and Restaurant کیسومو و رستوران The Roan Rooftop کیسومو هستن، همچنین شما میتونین تو رستوران Rooftop Bar کیسومو و رستوران Tilapia Beach کیسومو انواع غذاهای خوشمزه ی آفریقایی رو هم میل کنین.یادتون باشه که در رستوران های کیسومو یوگالی ( Ugali) رو هم از دست ندین؛ این غذا مانند سوپ ذرت هست که از برنج، لوبیا، گوشت بز، بره، گاو و مرغ و سبزیجات تهیه میشه.

 

 

کیسومو 5

 

 

مراکز خرید شهر کیسومو

خرید تو مراکز بزرگ و پاساژهای چند طبقه ای این شهر لذت خاصی داره که میتونه شور سفرتون رو تکمیل کنه. کیسومو پاساژهای متنوعی از جنس ها و مغازه های برند داره که میتونین سوغاتی های متنوع و جالبی رو برای سفرتون تهیه کنین..مرکز خرید Nakumatt Mega City کیسومو و مرکز خرید The West End Shopping Mall، Kisumu کیسومو نمونه هایی از مراکز بزرگ و شیکی هستن که شما به محض ورود به این مکان ها ذوق خرید رو مجدد تجربه خواهید کرد.

 

 

کیسومو 4

 

 

جاذبه های شهر کیسومو

همونطور که گفتیم کیسومو شهر بندریه که بی شک زیباترین منظره ها رو داره. ساحلی و مرطوب بودن این شهر باعث شده تا جنگل های مختلف کوچیک و بزرگی تو کیسومو باشن و به هر نحوی هم حس خوب رو در شما ایجاد کنن که شما برای لحظاتی لذت تنفس در فضای سبز رو بچشین.پارک ساحلی Dunga Bay کیسومو و پارک Kit Mikayi کیسومو مکان های خوش آب و هوای این شهر هستن که میتونین برای ساعاتی ارامش رو تجربه کنین.موزه کیسومو موزه ای به یادگار مونده از قبایل کیسومو هست در نهایت هم کودکانتون در این سفر میتونن در باغ وحش Impala Sanctuary کیسومو با انواع حیوانات و گونه های مختلف اون آشنا بشن و کلی هم سرگرم شن.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است