اماکن گردشگری مالدیو

کشور جزیره ای مالدیو در اقیانوس هند قرار دارد و پایتخت آن ماله است. این مجموعه جزایر در جنوب غربی کرانه های هندوستان قرار گرفته است . مالدیو دارای ۱۱۹۲ جزیره ی مرجانی کوچک ، مسطح و کم ارتفاع است که تنها ۲۰۲ جزیره از این جزایر مسکونی است . مساحت مالدیو روی هم رفته ۲۹۸ کیلومتر است و تنها ۳۰ درصد از کل قلمرو مالدیو را پوشش می دهد.

غواصی در مالدیو

 

مالدیو غواصی
 
صدها پایگاه غواصی مشهور در سرتاسر اقیانوس پهناور مالدیو وجود دارد. با وجود پایگاه های فراوانی که محل سکونت تعداد زیادی از جانداران دریایی شناخته شده‌ی جهان است، مالدیو به یکی از بهترین مقاصد غواصی جهان تبدیل شده است و غواصی در آب های آن از مهمترین تفریحات مالدیو محسوب می شود.
غواصی برای مبتدیان و همچنین طرفداران در مالدیو آزاد است. صدها مرکز و مدرسه غواصی، دوره های جهانی غواصی را ارائه می دهند. از جمله خدمات این مراکز، مربی هایی با مجوز انجمن تخصصی مربیان غواصی است که مشتاق آموزش فنون غواصی به شما هستند.
به محض اینکه یکی از دوره های غواصی در آب های آزاد یا غواصی با تجهیزات در مالدیو را به پایان برسانید،با توجه به اینکه این دوره ها مجوز انجمن تخصصی مربیان غواصی را دارا می باشند مجوز غواصی در هر نقطه از جهان را کسب خواهید کرد.

سواحل زیبای مرجانی

 

سواحل زیبای مرجانی

 

سواحل زیبای مرجانی با آب زلال و درختان سرسبز، از مالدیو بهشتی ساخته که سفر به آن آرزوی هر توریستی‌ست. علاوه بر آن، به خاطر سهوت سفر و عدم نیاز به ویزا برای اتباع ایرانی، این مجموعه جزایر در میان مسافران ایرانی هم طرفداران زیادی دارد

مسجد جامع ماله در مالدیو

 

مسجد جامع ماله در مالدیو

 

بزرگترین مسجد در جزیره مالدیو مسجد السلطان نام دارد که در شهر ماله در سال 1656 میلادی بنا شده است. بزرگی این مسجد به گونه ایست که شامل یک مرکز اسلامی بوده که 5000 نفر میتوانند بصورت همزمان در آن نماز بخوانند. همچنین علاوه بر ویژگی بزرگ بودن این مسجد میتوان به نمای زیبای آن با گلدسته های طلایی اشاره نمود که بر زیبایی شهر ماله افزوده است، بسیاری از افراد مشهور و شخصیت های معروف در این مسجد به خاک سپرده شده اند.
موزه ملی در مالدیو

 

موزه ملی در مالدیو

 

این موزه  در پارک سلطان قرار گرفته و تنها قسمتی است که بعد از تخریب قصر سلطان (سال 1968) از آن به جای مانده است. پارک سلطان یکی از بهترین مکان های عمومی در کشور مالدیو است که در پایتخت آن یعنی شهر ماله واقع شده است و دارای طبیعت زیبا با گل ها و درخت های فراوان می باشد. موزه ملی در یک ساختمان کوچک سه طبقه ای ساخته شده و شامل بسیاری از آثار های تاریخی، اشیاء قدیمی، تاج پادشاهی، ظروف کنده کاری شده، لباس و اسلحه می باشد. بیشتر این لوازم هدایایی است که به پادشاه داده شده.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است