مراکز خرید در بالی

مراکز خرید در بالی
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید در بالی آشنا بشیم .
بازار کوتا بالی
بازار کوتا بالی
مجتمعی که با اشغال 3.7 هکتار زمین، تعداد زیادی مغازه،رستوران، امکانات فرهنگی و سرگرمی، بوتیک با مارک های بین المللی را در خود جای داده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.
بازار هنری یوبود 
بازار هنری یوبود
این بازار مقابل کاخ سلطنتی واقع شده و روزانه باز است. در اینجا می توانید روسری های ابریشمی زیبا،پیراهن های محلی،کیسه های بافتنی، سبد و کلاه، مجسمه و بادبادک که همه از هنرهای دستی مردم بالی می باشد را مشاهده می کنید. بهترین مکان برای دیدن هنرهای بومی و صنایع دستی بالی و خرید سوغاتی این بازار است.
گالری بالی
گالری بالی
گالری بالی، جزء بزرگترین مراکز خرید کوتا به شمار می آید. رستورانهای متعدد،کتاب فروشی، نمایشگاه، گالری سینمایی، مغازه های خرید سوغاتی، مد و فشن، … اجزای اصلی این گالری را تشکیل می دهند.
مرکز خرید پلازا
مرکز خرید پلازا
تنها مرکز خریدی که دارای چشم اندازی از ساحل است و در کوتا نیز واقع شده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی نظیر: بانک ها، رستوران ها، کافه ها، کتاب فروشی، بینایی سنج ، داروخانه ، بازی های تفریحی، لوازم خانگی، جواهرات و مارک های معروف است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.
بازار هنری Sukawati
بازار هنری بالی
بزرگترین بازار هنری بالی با ارائه صنایع و تولیدات دستی سنتی، در جاده ی اصلی Sukawati واقع شده است. این ساختمان دو طبقه تقریبا در آخر هفته ها و  فصل تابستان، کریسمس، عید فطر و تعطیلات سال نو، با گردشگران و مردم محلی اشباع می شود.
روستای Celuk
روستای Celuk
در امتداد جاده ی یوبود، روستایی با نام Celuk وجود دارد که به دلیل داشتن طلا و نقره معروف است. این روستا ارائه دهنده ی  بسیاری از طلا و نقره جواهرات از جمله حلقه، النگو، آویز گردن، گوشواره که حتی برخی با مروارید نیز تزیین شده اند، می باشد.
میدان کوتا
میدان کوتا
در نزدیکی بازار هنری کوتا،میدان کوتا،مرکز خریدی که تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد، واقع شده است.این مرکز خرید مانند یک بلوار طراحی شده است. شما می توانید یک روز خوب را با گشت و گذار، خرید و خوردن ناهار در این مرکز خرید بگذرانید.
روستای صنایع دستی Tegallalang
روستای صنایع دستی بالی
این روستا و روستاهای اطراف آن در کنده کاری و حکاکی بر روی چوب تخصص دارند. مبلمان و صنایع دستی ساخته شده از شیشه، چوب، بامبو، سرامیک و پوسته را نیز با بهترین کیفیت و طراحی می توانید در اینجا بیابید.
 “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است