عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ثبت شرکت ونک

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ثبت شرکت ونک

مجموعه ثبت ونک تنها مجموعه خدماتی دارنده CRM اختصاصی در زمینه رضایتمندی مشتری در ایران و با بیش از 20 سال حضور مستمر در روزنامه وزین همشهری و سایر جراید کثیرالانتشار معتبر مفتخر است با داشتن بیش از 22 شعبه در سطح تهران بزرگ و عضویت در سندیکای انجمن صنفی کارفرمایان و با داشتن امکانات وسيع و کارگزارانی متخصص، اطلاعات وسيع و مهمی را در زمينه هاي ثبتی و مالياتی و خدمات اداری در اختيار شما قرار دهد.
با توجه به روند قانونگرائی و استحکام قانونمندی در جمهوری اسلامی ما معتقديم امروز بايد هر فرد، يک مشاور در زمينه امور ثبتی و خدمات اداری مرتبط داشته باشد چون غالب مشکلات و مسائل پيش آمده در ادارات دارائی و ثبت و ساير ادارات محترم از بی اطلاعی مؤدی بوجود می آيد
با توجه به روند قانونگرائی و استحکام قانونمندی در جمهوری اسلامی ما معتقديم امروز بايد هر فرد، يک مشاور در زمينه امور ثبتی و خدمات اداری مرتبط داشته باشد چون غالب مشکلات و مسائل پيش آمده در ادارات دولتی و ثبت و ساير ادارات محترم از بی اطلاعی مؤدی بوجود می آيد لذا ما با فراهم آوردن امکانات وسيع و جمع آوری متخصصانی که بيش از دو دهه در اين امور فعاليت دارند مفتخريم که سرويسی ويژه و تخصصی به مشتريان محترم داده و به اطلاع شما برسانيم که کار را بايد به کاردان سپرد.
سابقه و فعاليت ما حاکی از اين بوده که مشتريان محترمی که با ما گام به گام پيش رفته اند دچار مشکلات کمتری از سايرين بوده اند و در زمينه قيمت سرويس های داده شده، استعلام شما و قياس قيمت ما با ساير همکاران محترم کافی است تا اعتماد شما صد در صد جلب گردد. ما مدعی بزرگترين و پرامکانات ترين دفاتر در زمينه فوق هستيم و آرزو می کنيم که روزی کوچکترين واحد از بزرگترين ها باشيم.
مشاورين متخصص ما با يک تماس ظرف مدت یک ساعت به حضورتان رسيده و سرويسی در حد استانداردهای جهانی به شما ارائه خواهند داد.
پیشنهاد ما بازدید شما از مجموعه ی ماست. چرا که با یک بار بازدید از مجموعه ای که مجهز به سیستم CRM اختصاصی می باشد اعتماد شما صد در صد جلب خواهد شد.
در آخر توجه شما را به این نکته جلب می نماییم که کلیه سرویس های این مجموعه رایگان میباشد و در صورت عدم رضایت شما از خدمات ما ( طبق قوانین بین المللی iso ) تمامی هزینه های انجام شده به شما مسترد می شود .

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

021-88888849

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر

      ممکن است بپسندید

      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است