ازدواج عجیب یک دختر در آلمان جنجالی شد !

زن ۲۹ ساله که عاشق یک هواپیما شده بود با داستان عاشقی اش خود را سوژه رسانه ها کرد.

 

99999

 

در میان رابطه های عاشقانه عجیب و غریب که چند وقت اخیر اخبار جدیدی در موردشان منتشر می شود حالا زن جوانی اخیرا سوژه رسانه ها شده که از ۵ سال گذشته تاکنون عاشق یک فروند هواپیما شده و سال ها است که او را به عنوان بهترین دوست و یار خود می داند.

میشل کوبکی اهل برلین آلمان عاشق یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ شده و در ابتدا باله های هواپیما بود که او را شیفته ساخت.

این زن جوان ۲۹ ساله به دلیل دور بودن از معشوقه ی خود و فراهم نبودن شرایط و امکان بودن کنار هواپیمای مورد علاقه اش یک ماکت از آن را که ۱.۶ متر طول دارد خریداری کرده و در خانه اش نگهداری می کند تا به این وسیله احساس کند نزدیک به هواپیمای مورد علاقه اش است و زمان هایی که هواپیمای مورد نظر در فرودگاه است و پرواز ندارد میشل برای دیدنش به فرودگاه می رود و ساعت ها آن جا از راه دور با هواپیمایی که حتی برایش اسم هم انتخاب کرده است صحبت می کند.

میشل در مصاحبه ای که از او شد گفت: من برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۳ اسکاتز ( نام هواپیمای مورد نظر) را دیدم و بعد از پایان سفرم احساس کردم که حس عجیبی نسبت به او دارم حسی که مدام سعی میکردم با تماشای تصاویر و ویدئوهای هواپیما آن را آرام کنم و در نهایت برای دیدنش به فرودگاه رفتم و ماجرای عاشقی من و اسکاتز آغاز شد.

همچنین خانم کوبکی گفت: بعد از ۵ سال دوستی حالا ما تصمیم گرفته ایم با هم ازدواج کنیم اما مشکل بزرگ من این است که تنها زمانی می توانم او را از نزدیک ببینم که به بهانه ی پرواز سوارش شده باشم و در غیر اینصورت باید از دور تماشایش کنم و اجازه نزدیک شدن به او را ندارم.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است