خط خوردن لژیونر ایرانی- آمریکایی از تیم ملی فوتبال

صوفیا عسکری ایران

 

سوفیا عسکری بازیکن تیم گالکسی سن دیه گو آمریکا در لیست نهایی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران برای حضور مرحله دوم جام ملت های آسیا قرار نگرفت.
این بازیکن که به تازگی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران دعوت شده بود به دلیل بیماری از ناحیه ریه از همراهی تیم ملی عذرخواهی کرد. با این حال سه بازیکن ایرانی الاصل که در تیم های آمریکایی بازی می کنند همراه تیم ملی در این بازی ها خواهند بود. ویدا و کیمیا رعیت و ملیکا محمدی.

تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران برای حضور در مرحله دوم مقدماتی جام ملت ها آماده می شود تا جواز حضور در دور پایانی این بازی ها را به دست بیاورد. کتایون خسرویار مربی این تیم که متولد آمریکا است و تا ۱۷ سالگی در این کشور زندگی کرده بانی حضور چهار دختر آمریکایی در تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران شده است. او در کنفرانس خبری پیش از حضور در بازی ها اعلام کرده است در صورتی که موفق نشود به دور پایانی بازی ها صعود کند برای عقد قرارداد با یکی از تیم های باشگاهی راهی آمریکا می شود.

برنامه بازی های تیم ایران در جام ملت ها از این قرار است:

جمعه ۶ اردیبهشت

۱۳:۳۰ کره جنوبیلبنان
۱۶:۳۰ ویتنام – ایران
یکشنبه ۸ اردیبهشت
۱۳:۳۰ ایران – کره جنوبی
۱۶:۳۰ لبنان – ویتنام
سه شنبه ۱۰ اردیبهشت
۱۳:۳۰ ایران – لبنان
۱۶:۳۰ کره جنوبی – ویتنام

گفتنی است تیم های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ماه ۹۸ برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است