روز‌های نارنجی به جشنواره سیاتل راه یافت

روزهای نارنجی سیاتل

 

فیلم «روز‌های نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی در ادامه حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم «سیاتل» آمریکا ۲۰۱۹ به روی پرده می‌رود.

جشنواره فیلم سیاتل که از ۱۶ می‌تا ۹ ژوئن (۲۵ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد) در سیاتل برگزار می‌شود و فیلم «روز‌های نارنجی» در روز‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ ماه می‌در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

«روز‌های نارنجی» پیش از این در جشنواره مانهایم آلمان جایزه بهترین فیلم جشنواره با عنوان «سینماگر بزرگ تازه وارد»، جایزه فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدان سینما) و جایزه کلیسای جهانی را دریافت کرد و در چهارمین دوره جشنواره سینه ایران تورنتو برنده جایزه بهترین فیلمنامه و جایزه بهترین بازیگر زن شد.

این فیلم در جشنواره اسپانیایی «Imagineindia» (١٧ تا ٣١ می-٢٧ اردیبهشت تا ١٠ خرداد) و همچنین جشنواره فیلم‌هایی ایرانی کلن (۳۱ می‌تا ۳ ژوئن- ۱۰ تا ۱۳ خرداد ماه) نیز نمایش خواهد داشت.

«روز‌های نارنجی» درباره آبان، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است و هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رؤیا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده فیلم «روز‌های نارنجی» علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است