قطر رکورد تصویربرداری از مسابقه فوتبال را شکست

رکورد تصویربرداری قطر

 

در دیدار فینال چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال کاپ امیر قطر بین تیم‌های السد و الدحیل، میزبان جام جهانی 2022 رکوردی را در تصویربرداری از مسابقه فوتبال به ثبت رساند.

این دیدار که همزمان با افتتاح ورزشگاه 40 هزار نفری الوکره بود، با 52 دوربین فول اچ دی تصویربرداری شد که تاکنون سابقه نداشته و برای اولین بار در دنیا یک مسابقه فوتبال با 52 دوربین تصویربرداری می‌شود.

مراسم افتتاحیه ورزشگاه 40 هزار نفری الوکره، دومین ورزشگاه جام جهانی 2022 که به مرحله بهره برداری رسیده است، پنجشنبه شب با حضور شیخ تمیم، امیر قطر، اینفانتینو رئیس فیفا و برگزاری دیدار السد و الدحیل در چهل و هفتین دوره امیر کاپ، برگزار شد.

امیر قطر پیش از افتتاح رسمی ورزشگاه الوکره، متروی قطر را که از دوحه به الوکره می‌آید افتتاح کرد و سفرش بین این دو شهر را با مترو انجام داد. پیش از ورود او به ورزشگاه مراسم افتتاحیه‌ای به مدت 10 دقیقه انجام شد که بخش اصلی مراسم افتتاحیه با بالن بزرگی که در میانه زمین بود، صورت گرفت.

پس از پایان مراسم افتتاحیه شیخ تمیم وارد ورزشگاه شد. هنگام ورود امیر قطر، کودک معلول اهل الوکره کنار زمین به سخنرانی پر احساسی پرداخت و افتتاح ورزشگاه الوکره را به مردم قطر تبریک گفت که سخنرانی او بسیار مورد استقبال حاضران در ورزشگاه قرار گرفت. سپس گروه سرود ارتش قطر به همراه کودکان دختر و پسر قطری با لباس‌های محلی وارد زمین شدند تا سرود ملی این کشور را اجرا کنند‌. نکته مراسم آغازین بازی نیز ورود دو کودک با لباس‌های دو تیم السد و الدحیل بود که شماره‌های 20 و 22 پشت آنها ثبت شده بود تا نشانگر سال جام جهانی 2022 قطر باشد.

ورزشگاه الوکره در حالی به صورت رسمی افتتاح شد و برای میزبانی از جام جهانی به بهره‌برداری رسید که با خداحافظی ژاوی، اسطوره فوتبال اسپانیا و کاپیتان تیم السد همزمان شد تا آخرین دیدار ژاوی با پیراهن تیم باشگاهی‌اش در قطر، در روز افتتاح ورزشگاه 40 هزار نفری الوکره باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است