نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف

نمایشگاه مد و عروسی

نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف (InterBride) از ۱۴ الی ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف (InterBride) پاسخی به رفع نیازهای حرفه ای این صنعت و همچنین راهی برای رسیدن به بازاری شفاف و مطلوب در صنعت حوزه مد و عروسی به شمار می رود. در این راستا پایه های اساسی شکل گیری این نمایشگاه بر اساس مدرنیته، بازار بین المللی و شفافیت است. از آنجا که این رویداد به عنوان یک اجتماع سطح بالا برای تولید کنندگان مشهور، برند های جدید و تازه واردان و مبتدیان امیدوار شناخته شده ، نمایشگاه مد و عروسی به نمایشگاهی بین المللی و پیشرو در صنعت عروسی تبدیل شده است. نمایشگاه مد و عروسی شانس تمرکز انحصاری بر برندها و مجموعه‌های مرتبط با شرکتتان را به شما می‌دهد. این نمایشگاه رویداد تجاری حرفه‌ای و جذابی است که می‌توانید از هر لحظه آن لذت ببرید

گزارش نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف دوره قبل:

نمایشگاه مد و عروسی سال ٢٠١۴ رویدادی موفق به پایان رسید. حدود ٣,٠٠٠ تصمیم‌گیرنده رده بالا از شرکت های بین المللی تخصصی، سفارش خود را ثبت کردند، از آخرین اطلاعات در مورد گرایشات مد اطلاع یافتندن، و از نمایشگاه برای بحث های تخصصی متمرکز و تبادل ارتباطات استفاده نمودند.

در مدت زمانی کوتاه، نمایشگاه مد و عروسی به یکی از نمایشگاه های برجسته در صنعت، هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی تبدیل شده است. در مساحتی حدود ١۵ هزار متر مربع، نام های بزرگ صنعت عروسی کارهای خود را ارائه نمودند. ٣٧٠ غرفه دار از نمایشگاه مد و عروسی دوسلدورف به عنوان اجتماعی برای بیش از ٣٧٠ مجموعه کار خود استفاده کردند. و این آمار تقریباً دو برابر سال ٢٠١٣ است. نمایشگاه مد و عروسی در این سال ۵ طراح برتر را معرفی کرد. از بین تمام افراد ثبت نام شده، هیئت داوران ۴ نامزد آلمانی و یک نامزد انگلسی را انتخاب نمود که کارشان برای عموم مردم نمایش داده شد. هدف این کار، کمک به افراد حاضر در این صنعت است تا بتوانند در یک جایگاه بین المللی با همکاران خود در بازار ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه مد و عروسی دومین دوره خود را با راه اندازی یک بخش مد جدید جشن گرفت. طراحان بین المللی همراه با غرفه داران منتخب و طراحان جوان، یک نمایش مد بی نظیر برای این نمایشگاه به وجود آوردند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است