محله اینسادونگ سئول کره جنوبی

در شهر سئول پایتخت کره جنوبی محله‌ای به نام اینسادونگ وجود دارد که افسانه‌های تاریخی، فرهنگ و سنت مردم این کشور را به خوبی نمایش می‌دهد. اینسادونگ مکان قدیمی، زیبا و ظریف در مرکز شهر سئول است که خیابان‌های آن شما را به سفر در زمان‌های گذشته می‌برد دقیقا وقتی که زنان لباس سنتی کره یا همان هانبوک را تن می‌کردند و مردان از اسب‌سواری می‌گرفتند.

 

 

محله اینسادونگ 2

 

 

درباره محله اینسادونگ سئول

قلب شهر سئول را محله اینسادونگ می‌دانند چرا که اشیاء نفیس و قیمتی یا آثار هنری و سنتی را می‌توان در گوشه و کنار این محله در گالری‌ها و یا بساط دست‌فروشان دید. کوچه‌های تو در تو اینسادونگ برای ماجراجویی کردن بین کافه‌های سنتی، چایخانه‌های چوبی، گالری‌ها و رستوران‌ها و غیره شما را به وجد می‌آورد. در گوشه‌ و کناره‌های اینسادونگ اجرای نمایش‌های خیابانی سنتی کره به چشم می‌خورد.

 

 

محله اینسادونگ 1

 

 

همچنین کلوچه و یا آبنبات کره‌ای و حتی شکلات سنتی قصر در دسته‌ی غذاهای خیابانی پیدا می‌شود. اجرای نوازندگان دوره‌گرد در کنار جمعیت جوان و میان سال زمانی که این خیابان خلوت تر است در روزهای یکشنبه بسیار لذت دارد. در قدیم محله اینسادونگ محلی برای آموزش نقاشان بود که البته هنوزهم مرکزی برای هنرمندان و صنعت‌گران به شمار می‌آید. بعضی از هنرمندان در کوچه‌های باریک بساط کار خود را پهن کرده‌اند که علاوه بر تماشای هنرشان شما از لذت خرید آثار هنری و سنتی کره بهره‌مند می‌شوید.

 

 

محله اینسادونگ 3

 

 

قصر سلطنتی سلسله چوسان در نزدیکی محله اینسا دونگ قرار دارد بنابراین وقت شما برای یک گردش یک روزه در کره پر میشود. همچنین ساختمان هنری و پر پیچ خم سامزیگی با رنگ‌های جذاب و مختلف همه را جذب خود می‌کند. در این ساختمان هم می‌توانید از آثار هنری لذت ببرید و هم خرید کنید و غذا بخورید. طبقه زیرین این مجموعه لذت تجربه نقاشی روی سفال را به شما می‌دهد. مطمئنا وقتی شما ساعاتی را در محله اینسادونگ بگذرانید دست خالی از این خیابان بیرون نخواهید آمد. پس بهتر است در طول سفر دست نگه دارید و سوغات کره‌ای را از اینسادونگ تهیه کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است