اجاره خانه در کیپ ورد

اجاره خانه در کیپ ورد

کیپ ورد طیف گسترده‌ای از انواع امکانات اقامتی را در سرتاسر جزایر مسکونی خود ارائه می‌کند تا هم نیازهای گردشگران ثروتمند  و هم گردشگرانی که با بودجه محدودی سفر می کنند را برطرف کند. از هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی و بوتیک هتل‌های رومانتیک در سواحل دل‌انگیز گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت و پانسیون‌های تخت خواب و صبحانه (Bed & Breakfast) برای میهمانان مهیاست و کارکنان آن‌ها تلاش می‌کنند تا گردشگران تجربه‌ای دلپذیر و خاطره‌انگیز از اقامت‌شان داشته باشند. اگرچه، باید گفت که بیشتر هتل‌ها در جزایر سانتیاگو و سال قرار گرفته‌اند.

 

اجاره اتاق در کیپ ورد

 

ساحل ملیا تورتوگا (Melia Tortuga Beach) یکی از بهترین گزینه‌های لوکس و تجملاتی است که در ساحل جزیره سال واقع شده و شامل انواع ویلا و آپارتمان است که هر کدام دارای استخر و باغ خصوصی و تجهیزات فوق مدرن هستند. اما، اگر با بودجه‌ای محدود سفر می‌کنید، هتل پارک داس دوناس (Parque das Dunas Hotel) انتخابی مناسب است. این هتل، نمونه‌ای کامل است از هتلی آرام، دنج و دلخواه که برای استراحت و رفع خستگی ایده آل است. اینجا اتاق‌ها در اصل خانه‌های ییلاقی (Bungalow) کاملا مبله هستند که با باغ‌هایی از گل کاغذی محاصره شده‌اند.

علاوه بر تمامی این‌ها، کیپ ورد مقصد فوق العاده‌ای برای دوست داران خرید و غذاست. پرایا (Praia) مرکز اصلی خرید در این کشور به شمار می‌رود. نکته جالب توجه درباره غذاهای این کشور این است که به سبب فرهنگ تلفیقی آن، انواع خوراک‌های پرتغالی، آفریقایی، برزیلی و حتی ترکیبی در آن تهیه و سرو می‌شوند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است