اماکن تفریحی ونزوئلا

اماکن تفریحی ونزوئلا

پارک ملی موروکوی (Morrocoy National Park)

پارک ملی موروکوی

پارک ملی موروکوی در بخش شمال شرقی ونزوئلا واقع شده است که شامل یک منطقه وسیع از مانگرو و جزایر متعدد با سواحل شنی زیبا می باشد. صخره های مرجانی و ماهی گرمسیری در آبهای اطراف فراوان است. دلفین ها، لاک پشت دریایی و حتی نوعی سوسمار آمریکائی ساحلی در مانگروها زندگی می کنند. پرندگان شامل پلیکان، فلامینگو ها می باشند.  در جزایر، پوشش گیاهی پراکنده و به طور کلی خشک می باشند که با محیط شور اطراف سازگار است.

مدانوس دی کورو (Medanos de Coro) 

مدانوس دی کورو

تپه های شنی و ماسه ای در پارک ملی مدانوس دی کورو یک چشم انداز بسیار دیدنی و جذاب می باشد، به ویژه اینکه این تپه ها اساسا در یک کشور گرمسیری واقع شده است. تپه های شنی، که برخی از آنها 40  متر ارتفاع دارند، به رنگ های نارنجی و زرد هستند. بادهای تند همیشه وسیله ای برای تغییر شکل آنها بوده است. منطقه کاملا خشک است و بنابراین پوشش گیاهی و حیات وحش محدودی در این ناحیه وجود دارد. همچنین می توان از شتر برای گشت و گذار در منطقه استفاده کرد.

 

پارک ملی موکیما (Mochima National Park)

پارک ملی موکیما

پارک ملی موکیما در ساحل شمال شرقی قرار دارد و برای حفاظت از محیط زیست دریایی و همچنین جنگل های کوه تورمیکور طراحی شده است. پارک ملی موکیما که دومین پارک دریایی ونزوئلا است که در سال 1973 ایجاد شده، در امتداد خط ساحلی پورتو لا کروز تا کومانا توسعه یافته است که همچنین دارای 32  جزیره دور از ساحل نیز می باشد. این منطقه، یک مکان محبوب برای غواصی و بازدید از کشتی های غرق شده در اطراف می باشد.

 آیلا مارگاریتا (Isla Margarita) 

آیلا مارگاریتا

آیلا مارگاریتا ، بزرگترین جزیره در سواحل شمال شرقی ونزوئلا است که یک محل عالی برای ورزش های آبی محسوب می شود.  با 50 ساحل مجزا در امتداد دریا ، فعالیت های محبوبی مانند موج سواری، غواصی، اسکی روی آب و غیره در اینجا انجام می شود. آیلا مارگاریتا یک مقصد محبوب در ونزوئلا است، تا حدودی به دلیل بندر آزاد این منطقه. قابل توجه است که کریستف کلمب اولین اروپایی بود که در سال 1498 وارد این منطقه شد.

کوه رورایما (Mount Roraima)

کوه رورایما

کوه رورایما بیشتر شبیه به یک میز می باشد تا یک کوه معمولی با 2810  متر ارتفاع. در حالی که بخش اعظم کوه رورایما در ونزوئلا قرار دارد، این کوه تا برزیل و گویان نیز گسترده شده است. با این حال، تنها راهی که بازدید کنندگان می توانند به این کوه صعود کنند، از طرف ونزوئلا است. همچنین این منطقه محور پارک ملی کانامیا است که در آن زمین ها قدمت دو میلیارد ساله دارند. این کوه دارای گیاهان و حیوانات نادر می باشد. این کوه الهام بخش سر آرتور کانن دویل برای داستان خود تحت عنوان دنیای گمشده بود.

خودرو کابلی مریدا (Merida Cable Car) 

خودرو کابلی مریدا

خودرو کابلی مریدا چیزی است که هر گردشگری که به ونزوئلا می آید باید آن را تجربه کند. چرا ؟ چون طولانی ترین و بالاترین ماشین کابلی در جهان است. مسیر خودرو کابلی تقریبا 12  کیلومتر است و بیش از 4700  متر ارتفاع دارد. البته ، خودرو کابلی در طول مسیر متوقف می شود و گردشگران می توانند به گشت و گذار در اطراف نیز بپردازند. دسامبر و فوریه بهترین زمان برای سوار شدن است چرا که هیچ مه ای وجود ندارد.

 لوس روکز (Los Roques)

لوس روکز

پارک ملی مجمع الجزایر لوس روکز در سال 1972 توسط دولت ونزوئلا برای محافظت از یک اکوسیستم دریایی ایجاد شد. این بزرگترین پارک دریایی در دریای کارائیب است. صخره های مرجانی تقریبا دست نخورده، میزبان بسیاری از جانوران زیبا می باشند. این پارک دارای سواحل فوق العاده زیبای شنی سفید و چند رنگ، آب گرم بلوری که در آن غواصی، قایقرانی و ماهیگیری انجام می گیرد می باشد.  جزیره اصلی در این پارک، گران روکی است که دارای چند هتل کوچک ویلای کوچک اما راحت می باشد.

 

لوس یانوس (Los Llanos)

لوس یانوس

لوس یانوس (یا دشت ها) یک مرتع وسیعی است که بین  ونزوئلا و کلمبیا قرار دارد. رودخانه اورینوکو در میان این دشت جاری است و به شکل مرزی بین این دو کشور عمل می کند و همچنین از رودخانه های اصلی در ونزوئلا محسوب می شود. لوس یانوس به طور کلی در طول فصول بارانی خروشان است و آن را مکانی برای دیدن حیات وحش در فصل خشک، زمانی که حیوانات به مناطقی که آب وجود دارد کوچ می کنند مبدل می کند. همچنین در این دشت می توان، مارهای عظیم آناکوندا، پلنگ و نوعی سوسمار آمریکایی را مشاهده نمود.

 

 آبشار آنجل (Angel Falls)

آبشار آنجل

آبشار آنجل یکی از جاذبه های توریستی برتر در ونزوئلا است که با 978  متر ارتفاع، به عنوان مرتفع ترین آبشار در جهان نیز محسوب می شود که در میان جنگل‌های دورافتاده پارک ملی کانایما در ایالت بولیوار در جنوب شرقی کشور قرار دارد. نام این آبشار برگرفته شده از نام جیمز آنجل ، کاوشگر آمریکایی است که هواپیمای خود را نزدیک این آبشار بعد از شناسایی در سال ۱۹۳۵ میلادی فرود آورد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است