آتش سوزی در شهر دربی انگلیس

آتش سوزی دربی

ساکنان شهر «دربی» بریتانیا از شنیده شدن صدای چند انفجار و آتش‌سوزی در مرکز این شهر خبر دادند. چند انفجار در مرکز این شهر نیز شنیده شده است و به دنبال آن ستون هائی از دود آسمان شهر را فراگرفته است، آتش‌سوزی گسترده ای در نزدیکی یک ایستگاه قطار در شهر دربی (Derby) انگلیس روی داده است. از شهروندان خواسته شده است تا در منازل مسکونی خود بمانند. همچنین، بر اثر این حادثه حرکت قطارها هم اکنون متوقف شده و نیروهای امنیتی و پلیس در این مکان حضور دارند. شاهدان اعلام کردند دست‌کم صدای سه انفجار را شنیده‌اند. دود سیاه‌رنگ گسترده‌ای از یکی از مناطق مرکزی این شهر قابل مشاهده است. گفته می‌شود آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های مستقر در مرکز دربی رخ داده است اما اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشد.

دربی شهری است در گلستانان واقع در ناحیه میدلند شرقی. جمعیت این شهر ۲۳۶٬۳۰۰ نفر است. این شهر از نظر علمی و فرهنگی جایگاه بسیار خوبی دارد به طوری که

  • دانشگاه دربی دومین دانشگاه مدرن انگلستان است و پنجمین مرکز پشتیبانی دانشجویان بین المللی، در شاخص دانشجویان بین الملل در سال ۲۰۱۶ می باشد.
  • ۸۱.۱درصد از دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل (کارشناسی) این دانشگاه مشغول به کار می باشند یا در حال ادامه تحصیل دارند.
  • در چارچوب برتری پژوهش در سال ۲۰۱۴، ۷۵% از اثار پژوهشی دانشگاه داربی به عنوان «مطرح بین المللی» طبقه بندی شدند.
  • دانشگاه داربی موفق به کسب مدال طلا – رده برتر- در اولین دوره چارچوب برتری تدریس در انگلستان شد و در میان ۲۰% دانشگاه های برتر کشور قرار گرفت.
  • همچنین این دانشگاه مفتخر است که در چارچوب برتری تدریس، نامش در میان ۲۷ موسسه بین المللی برتر قرار گرفت و در نشریه تایمز و ساندی تایمز، به عنوان ۲۰ دانشگاه برتر انگلستان در زمینه کیفیت تدریس قرار گرفت.
  • این چهارمین سالی است که نمایشگاه استخدام فارغ التحصیلان، کارآموزی و کاریابی (GRIP) در حال برگزاری است؛ سال گذشته بیش از ۶۰ کارفرما از جمله بوتس (Boots)، رولز-رویس، سینزبوریس (Sainsbury’s) و وزارت بهداشت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را استخدام کردند.کارفرمایان و نمایشگاه داوطلبانه، یکی از فرصت های همیشگی هستند که زمینه لازم برای همه ی رشته ها را دارا می باشند.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است