تیراندازی مرگبار در مدرسه‌ای در آمریکا

تیراندازی مدرسه آمریکا

 

     پلیس آمریکا اعلام کرد: در حادثه تیراندازی که در یکی از مدارس این کشور اتفاق افتاد دست‌کم یک تن کشته و هفت نوجوان دیگر مجروح شدند.

در این حادثه که روز گذشته (سه‌شنبه) در ایالت کلرادو اتفاق افتاد دو دانش‌آموز اقدام به تیراندازی کردند که در جریان این حادثه یک تن کشته و تعداد هفت نوجوان دیگر روانه بیمارستان شدند.

پلیس محلی ایالت کلرادو با بیان اینکه این دو دانش‌آموز پس از آنکه وارد مدرسه شدند به سمت دانش‌آموزان دو کلاس تیراندازی کردند، اعلام کرد: دو متهم دستگیر شده و تحت بازجویی قرار دارند.  پلیس کلرادو اعلام کرده است که هنگام حضور نیروهای پلیس در محل حادثه همچنان صدای تیراندازی شنیده می‌شد. همچنین واکنش سریع نیروهای پلیس مانع از بالا رفتن تلفات این حادثه شده است.

کلرادو  از ایالت‌های جنوب غربی آمریکا است که اکثر کوه‌های سنگی جنوبی را از قبیل بخش شمال شرقی فلات کلرادو و کناره غربی دشت بزرگ احاطه می‌کند. پایتخت و شهر مهم آن دنور است که پرجمعیت‌ترین شهر کلرادو به حساب می‌آید. کلرادو همچنین از ایالت‌های غرب آمریکا شمرده می‌گردد. کلرادو از لحاظ وسعت هشتمین ایالت و از نظر جمعیت بیست و یکمین ایالت پرجمعیت از ایالت‌های ایالات متحده آمریکا می‌باشد. اداره آمار ایالات متحده آمریکا جمعیت کلرادو را در تاریخ ۱ ژولای ۲۰۱۶، ۵٬۵۴۰٬۵۴۵ نفر تخمین زد که نسبت بهسرشماری ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا رشد ۱۰٫۱۷٪ داشته‌است. قلمرو کلرادو در تاریخ‌های ۲۸ فوریه ۱۸۶۱ تعیین شد و در ۱ آگوست ۱۸۷۶،رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، یولیسیز سایمن گرانت بیانیه ۲۳۰ که کلرادو را به عنوان سی و هشتمین ایالت از ایالات متحده آمریکا می‌داند، امضا کرد. کلرادو توسط وایومینگ از شمال، نبراسکا از شمال شرقی، کانزاس از شرق، اکلاهما از جنوب شرق، نیومکزیکو از جنوب، یوتا از غرب وآریزونا از جنوب غربی مرز بندی شده‌است. کلرادو عمدتاً به واسطه منظره کوه‌ها، جنگل‌ها، دشت‌ها، تپه‌ها، دره‌ها، فلات‌ها، رودخانه‌ها و زمین‌های کویری اش شناخته می‌شود.

رای‌دهندگان این ایالت را غالباً جمهوری خواهان تشکیل می‌دهند.

فستیوال موسیقی اسپن (Aspen) هر ساله تعداد کثیری علاقه‌مند به موسیقی کلاسیک را به خود جلب می‌کند

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است