نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون می 2019

نمایشگاه ساختمان بارسلون

نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون (Construmat) از ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در شهر بارسلون کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون (Construmat) مهمترین نمایشگاه تجاری اسپانیا در زمینه صنعت ساختمان است. این رویداد در حوزه های مختلفی دارای برتری است: روابط برتر چون مرکزی ارتباطی و پلی بین اروپا و نواحی جغرافیایی به سرعت در حال رشد یعنی منطقه مدیترانه، آمریکای لاتین و آفریقا است که بیشترین تاثیر و نفوذ را در آنجا دارد؛ رهبری برتر چون آماده هدایت و سرعت بخشیدن به تغییر نگرش و رفتن از کار ساده ساخت و ساز به سوی ساخت و ساز خلاقانه است؛ این نمایشگاه به عنوان شریک آینده برتری دارد چون کلیدهای آینده را نشان می دهد. موضوع این نمایشگاه ساخت ساختمان های بزرگتر، مرتفع تر یا مستحکم تر نیست بلکه ایجاد زندگی بهتر برای انسان ها است. پس فرصت شرکت در این نمایشگاه منحصر به فرد را از دست ندهید.

کسب و کار در بازارهای ملی و بین المللی:

    • از طریق گردهمایی ارتباط (Contact Forum) می توانید با پیمانکاران و سازنده هایی در سطح ملی و بین المللی تماس برقرار کرده و وارد کسب و کارهایی شوید که برای اجرای پروژه خود به دنبال تامین کنندگان جدید می گردند.

راهنمایی و توصیه در مورد نحوه بین المللی سازی کسب و کار:

    • جلسات توجیهی و کارگاه هایی در مورد نحوه صادرات موفقیت آمیز و شرکت در نمایشگاه های تجاری بین المللی با شرایط مفید و سودمند

دسترسی به توزیع کنندگان و تسهیلگران:

برگزارکنندگان می توانند برای برگزاری جلساتی با تسهیلگران و توزیع کنندگان علاقمند به محصولات شما برنامه ریزی کنند. این افراد به عنوان بخشی از برنامه خریدار میزبانی شده از نمایشگاه بازدید می کنند.

تماس مستقیم با متخصصان اسپانیایی و بین المللی و مردم عادی:

امسال بازدید از بخش های طراحی و نوسازی ساختمان برای عموم مردم آزاد شده است.

آموزش و بهبود کسب و کار:

ورود رایگان به سمینارهای یک روزه و فعالیت هایی که قبل یا بعد از نمایشگاه یا طی آن برگزار می شوند.

 

دسته بندی محصولات در نمایشگاه Construmat بارسلون:تجهیزات و ماشین آلات، حفاظت و ایمنی در ساختمان

فناوری اطلاعات

عایق بندی و ضد آب کردن

برش چوب، فلز و پلاستیک

فلزکاری و قفل ساختمان

شیشه و کاربردهای آن

سنگفرش و پوشش

آشپزخانه یکپارچه

سازمان های اداری و تجاری

تاسیسات آب، گاز، فاضلاب و تصفیه آب

گرمایش و تهویه هوا

برق و روشنایی

ارتباطات، امنیت و اتوماسیون خانه

ساخت و ساز پایدار

بالابری و حمل و نقل

عناصر سازه ، پارتیشن، نما و سقف

ساخت و ساز صنعتی و پیش ساخت

سنجش و اندازه گیری و ابزار دقیق


بخش های نمایشگاه ساخت و ساز اسپانیا:بخش نوآوری:

روندها، ایده ها، مواد و فرآیندهای جدید که بخشی از ساختمان ها و شهرهای آینده را تشکیل می دهند در نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون فضای اختصاصی خود را خواهند داشت.

قسمت نمایشگاهی بخش نوآوری:

مواد جدید و واکنش پذیر، تکنیک های پیشرفته ساخت دیجیتال/ رباتیک و محیط های دارای عکس العمل سریع موضوعات کلیدی ارائه شده در این قسمت هستند که آینده صنعت ساختمان را شکل می دهند.

بخش نوسازی ساختمان:

نوسازی ساختمان نه تنها بر جامعه – با بهتر کردن شرایط زندگی در بخش های مختلف- و بر محیط زیست- با کمک به پایداری انرژی- تاثیر دارد، بلکه تاثیر واضح و روشنی بر اقتصاد نیز می گذارد.

قسمت نمایشگاهی بخش نوسازی ساختمان:

یک نمایشگاه تجاری که نهادها، شرکت ها، صنعتگران و متخصصان هر فضایی از نوسازی ساختمان را در آن ارائه کرده اند.

نوسازی یکپارچه ساختمان: نوسازی سازه، نوسازی نما و سقف، رفع نم و رطوبت، دکوراسیون و مواد نازک کاری، تکنیک های سنتی ساختمان سازی، تکنیک های نوسازی ساختمان، بازیافت زباله، تصفیه آب و سیستم های صرفه جویی در مصرف آب در ساختمان، ابزارها و تجهیزات تشخیصی

نوتوانی انرژی: راندمان انرژی، عایق حرارتی و صوتی، کنترل شرایط اقلیمی- تهویه و روشنایی، روشنایی، پنجره و حفاظت در برابر آفتاب، سیستم های هوشمند، انرژی های تجدیدپذیر، نرم افزار و اپلیکیشن هایی برای افزایش راندمان انرژی.

شرکت ها و خدمات حرفه ای: شرکت های تخصصی، پروژه های نوسازی ساختمان و امکانات عیب شناسى ساختمان

نگهداری فضاها و ساختمان های عمومی: خدمات پاکسازی و حفاظت، مدیریت تاسیسات

ترویج اصلاح و توسازی شهری: چارچوب مالی و قامونی، منابع تامین مالی، ادارات محلی، مقیاس شهری نوسازی ساختمان، مداخله و اقدام در فضاهای عمومی.

بخش پایایی:

نمایشگاه صنعت ساختمان بارسلون همیشه به ترویج انواع اقداماتی که باعث ساخت و ساز پایدار و سازگار با محیط زیست می شوند شهرت داشته است.

بخش طراحی:

این بخش یک بخش جدید نمایشگاهی است که تاکید خاصی بر طراحی در رابطه با ساخت و ساز دارد؛ این بخش حول یک سالن نمایشگاه سازماندهی شده است که فضاهای مختلف مسکونی مانند اتاق هتل، دفتر کار یا اتاق های خانه را بازآفرینی می کند. این فضاها با استفاده از نوآورانه ترین محصولات و مواد تامین شده توسط غرفه داران حاضر در این بخش نمایشگاه ساخته می شوند.

بخش طراحی برای شرکت هایی طراحی شده است که محصولات، مواد، موارد تمام کاری، روشنایی، منسوجات، مبلمان، دکوراسیون، و سیستم های هوشمند را ارائه می کنند. هدف این بخش جذب طراحان جوان، متخصصان طراحی داخلی، و آرشیتکت ها نیز هست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.construmat.com/en/home مراجعه فرمایید.

مکان: نمایشگاه بارسلون – سالن Gran Via
Av. Joan Carles I, 64, 08908 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Spain

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است