نمایشگاه عکس لندن 2019

نمایشگاه عکس لندن

نمایشگاه عکس لندن (فتو لندن) از ۲۶ الی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ( 16 الی 19 می ) در شهر لندن کشور انگلستان برگزار می گردد. نمایشگاه عکس لندن (فتو لندن) رویداد برجسته ای در گاهشمار هنری کشور انگلستان به شمار می آید. این نمایشگاه برای نمایشگاه ها و رویدادهای سراسر شهر، نقطه مرکزی به شمار می آید. نمایشگاه عکس لندن تاسیس شد تا برای این شهر، فرصت برگزاری رویدادی بین المللی در زمینه هنر عکاسی را ایجاد نماید که از موقعیت این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان بهره مند شود. نمایشگاه عکس لندن که در سال ٢٠١۵ تاسیس شد، جایگاه خود را به عنوان نمایشگاه هنر عکاسی در سطح جهانی و کاتالیزوری برای جامعه پویای عکاسی لندن تثبیت نمود. این نمایشگاه از موزه های مهم پایتخت تا خانه های حراج، گالری های بزرگ و کوچک، تا جوامع نوآورانه و رو به رشد منطقه شرق و جنوب لندن، استعدادهای خلاقه برجسته شهر را تحت کنترل خود در می آورد و عکاسان، موزه داران، غرفه داران، فروشندگان آثار هنری برجسته جهان و عموم مردم را گرد هم می آورد تا از هنر عکاسی، رسانه عصر ما تجلیل شود.

غرفه داران نمایشگاه عکس لندن 2019:

منتخبی از ٨۴ گالری برجسته جهان در نمایشگاه عکس لندن ٢٠١٨ شرکت خواهند نمود که حراج آثار عکاسی تمام دوره ها و ژانرها را در محیط تماشایی خانه سامرست، فضای مرکزی آموزشی نمایشگاه عکس لندن، در یک دوره ۴ روزه از ٢١-١٨ ماه مه ٢٠١٨ برگزار می کنند.

درباره مکان برگزاری نمایشگاه فتو لندن 2019:

نمایشگاه عکاسی لندن در میان معماری نئوکلاسیک تماشایی خانه سامرست، در کناره های رودخانه تایمز برگزار می شود. این عمارت سال ها مکان معتبری برای هنرهای بصری، رویال آکادمی هنر در قرن نوزدهم و بعدها موسسه هنری Courtauld در اوایل قرن بیستم بوده است. ادعا می شود در سال ١٨٣٩ در این مکان بوده که سر جان هرشل برای اولین بار از واژه “عکاسی” استفاده نمود، و با این کار، این مکان را به جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاه عکس لندن تبدیل کرد

مکان: عمارت سامرست
آدرس: Strand, London WC2R 1LA, United Kingdom

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است