نمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم

نمایشگاه هنرنمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم (Affordable Art Fair) از ۱۸ الی ۲۱ مهر ۱۳۹۸ در شهر استکهلم کشور سوئد برگزار می گردد.نمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم (Affordable Art Fair) یک نمایشگاه هنرهای معاصر بین المللی به شمار می آید که در شهرهای مختلف سراسر جهان برگزار می شود. این نمایشگاه که توسط ویل رمزی بنیانگذاری شده، به عنوان جایگزینی برای محل نمایش سنتی آثار هنری در گالری ها سازماندهی شد. این رویداد سالانه که آثاری از هنرمندان برجسته و همینطور مبتدی را به نمایش می گذارد، قصد دارد تا هنر را در دسترس همگان قرار دهد. این نمایشگاه، ایده منحصر به فرد و واقعاً بزرگی محسوب می شود که می توانید به واسطه آن در محیطی در دسترس و الهام بخش از هزاران اثر هنری بازدید نمایید و آنها را خریداری کنید. آثار نقاشی و پرینت، مجسمه سازی و عکاسی- هرگز بیش از ۵٠٠٠ یورو برای یک اثر هنری اورجینال از هنرمندی مستعد نوظهور یا یک هنرمند برجسته پرداخت نخواهید کرد. همه این نمایشگاه ها شامل برنامه های گفتگو و کارگاه های آموزشی که توسط هنرمندان برگزار می شود، و همچنین فعالیت های هنری خاصی برای کودکان می باشد.

چرا نمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم ٢٠١٩، مکان مناسبی برای عرضه آثار هنری محسوب می شود؟

تیم برگزاری این نمایشگاه در فعالیت های خود از فرمولی موفقیت آمیز استفاده می کند. آنها با برقراری تناسب میان ایده این نمایشگاه با بازارهای محلی به موفقیت رسیده اند و هر یک از این نمایشگاه ها با کمپین بازاریابی جامعی مورد حمایت قرار می گیرد؛ کمپینی که با استفاده از بیشترین شیوه های ممکن اجرا می شود تا اطمینان حاصل شود که جمعیت خریدار آثار هنری مشتاق را به خود جلب می نماید. و بازدیدکنندگان با سقف قیمت آثار هنری این نمایشگاه ها از فرصت کشف و شناسایی آثار هنری مناسب با هر بودجه ای برخوردار می شوند، و همینطور تنوع گسترده آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه ها هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. این نمایشگاه، رویداد برجسته ای برای هنر معاصر مقرون به صرفه به شمار می آید و به عنوان نمایشگاه هنرهای زیبا که آثار هنری اورجینال را ترویج می نماید، به جای هنرمندان انفرادی برای گالری ها و فروشندگان آثار هنری برگزار می شود.

 

نمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم  ٢٠١٩:

از ١۶-١٣ اکتبر، درهای نمایشگاه هنر مقرون به صرفه استکهلم در Nacka Strandsmässan به روی بازدیدکنندگان گشوده می شود. این مکان برگزاری به نمایشگاه هنری تغییر شکل خواهد داد. گالری های سوئدی و بین المللی، آثار هنری از سراسر جهان را به نمایش خواهند گذاشت و پذیرای تمامی بازدیدکنندگان خواهد بود!

ایده نمایشگاه هنر مقرون به صرفه، ساده ولی منحصر به فرد به شمار می آید؛ محیطی الهام بخش و پذیرا که می توانید در آن از هزاران آثار اورجینال نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و عکاسی بازدید نمایید. همه آثار هنری زیر یک سقف جمع خواهد شد و قیمت آنها بین ۵٠٠٠٠-۵٠٠ کرون سوئد خواهد بود. هنرمندان جوان و متعهد در کنار هنرمندان مشهور گرد هم می آیند. تمام آثار هنری در نمایشگاه هنر مقرون به صرفه با برچسب قیمت به نمایش گذاشته خواهند شد تا بتوانید به راحتی به آثاری که مناسب با بودجه شما است، دسترسی داشته باشید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است