اقامت کشور ایسلند

اقامت کشور ایسلند
امروزه مهاجرت یکی از پایه های زندگی است و کشور ایسلند به تازگی مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است. در این مطلب به انواع و شرایط مهاجرت به کشور ایسلند می پردازیم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اقامت کشور ایسلند بیشتر آشنا بشیم .

شهروندی و تابعیت در ایسلند
کاندیداهای  بالقوه مجبور به انجام الزامات سختگیرانه، از جمله اقامت چند ساله در کشور شدند. در حال حاضر دو پرونده مهم وجود دارد، بیاد داشته باشید که اغلب پرونده های زنان که مربوط به دادن درخواست برای اقامت می باشد نیز رد خواهد شد. این در حالیست که این امر مورد حمایت عموم مردم واقع شده است و در حال حاضر در دست تجدید نظر می باشد.

مهاجرت به ایسلند از طریق ویزای کار
متقاضیان راه های مهاجرت به ایسلند می توانند مهاجرت به ایسلند از طریق ویزای کار اما این راه معمولا راه سختی است. زیرا شما نیاز به یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ایسلندی دارید. و سختی دیگر اینجاست که قانونی به نام حمایت از نیروی ار داخلی در اتحادیه اروپا وجود دارد .این قانون به منظور حمایت از نیرو های کار و جمعیت بیکار در کشور ایسلند و اتحادیه اروپا به وجود آمده است به این صورت که اگر یک کارفرما در کشور ایسلند بخواهد یک نیروی کار از خارج از این کشور را استخدام نماید می بایست به مدت ۳ ماه این شغل را در کشور ایسلند آگهی نماید و سپس اگر متقاضی برای این شغل نیافت می بایست ۳ ماه دیگر این شغل را در اتحادیه اروپا آگهی کند و چنانچه باز هم متقاضی برای این شغل وجود نداشت این شخص میتواند نیروی کار خود را از خارج از اروپا استخدام نماید.

مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل
یکی دیگر از راه های مهاجرت به کشور ایسلند مهاجرت به ایسلند از طریق ویزای تحصیلی است. شما میتوانید از یکی از دانشگاه هایکشور ایسلند پذیرش بگیرید و سپس از سفارت این کشور تقاضای اخذ ویزای تحصیلی نمایید. چنانچه سفارت با درخواست شما موافقت نمود می توانید مهاجرت به ایسلند از طریق ویزای تحصیلی داشته باشید . پس از اتمام تحصیل در این کشور می توانید با یافتن کار ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید و در این کشور مشغول به کار شوید.

مهاجرت به ایسلند از طریق ازدواج

ویزای ایسلند

وقتی یک فرد با یک تبعه اروپایی ازدواج نماید به طوری که ثابت شود این ازدواج واقعی بوده است میتواند تقاضای اخذ اقامت دائم و شهروندی از کشور همسر خود را نماید. کشور ایسلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما با یک فرد که پاسپورت ایسلندی دارد ازدواج نمایید و بتوانید به دولت این کشور نشان دهید که این ازدواج واقعی است و تنها به دلیل مهاجرت به کشور ایسلند با این شخص ازدواج نکرده اید میتوانید با مراجعه به سفارت این کشور تقاضای اخذ ویزا و در مرحله بعد اقامت دائم ایسلند و نهایتا پاسپورت ایسلندی  نمایید.

مهاجرت به ایسلند از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری
از دیگر راه های مهاجرت به ایسلند می توان به مهاجرت به ایسلند از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری اشاره نمود : مانند هر کشور دیگر در کشور ایسلند نیز شما میتوانید اقدام به تاسیس یک بیزینس و تجارت نمایید. دولت ایسلند نیز مانند تمام دولت های اروپایی از سرمایه گذار و کارافرین خارجی در این کشور استقبال میکند.
شما جهت مهاجرت به ایسلند و مهاجرت به ایسلند از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری میتوانید در کشور ایسلند یک شرکت به نام خود ثبت نمایید .منظور از شرکت حتما یک کمپانی بزرگ نیست یک شرکت میتواند تشکیل شده از یک آدرس(حتی منزل مسکونی در کشور ایسلند) و یک خط تلفن مربوط به آن آدرس باشد. هزینه ثبت شرکت در کشور ایسلند نیز مانند تمام کشور های اروپایی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو است. البته چون اشخاص معمولا نمی توانند به تنهایی  اقدام به این عمل نمایند میبایست از یک وکیل در این کشور کمک بگیرند که معمولا وکیل برای این کار هزینه بالایی دریافت میکند. نکته مهم اینجاست که شما در صورتی اجازه ثبت شرکت در کشور ایسلند را خواهید داشت که در ابتدا دولت این کشور با طرح اقتصادی شما موافقت نماید. بعد از موافقت شما میتوانید به کمک وکیل شرکت خود را در این کشور ریجستر نمایید. شما بعد از ثبت شرکت خود اقامت تجاری یک ساله در این کشور را دریافت می کنید و بعد از ۵ سال تمدید این اقامت به شرط سود ده بودن بیزینس شما به شما اقامت دائم کشور ایسلند اعطا میگردد.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است