تحصیل در تایلند

تحصیل در تایلند
بسیاری افراد تحصیل در تایلند را در جهت مهاجرت به تایلند از طریق تحصیل اقدام می کنند، این افراد می توانند پس از اخذ اقامت و اخذ پذیرش تحصیلی در تایلند نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی تایلند اقدام کنند. در این مطلب به تحصیل در کشور تایلند می پردازیم.
تایلندی زبان رسمی آموزشی در دانشگاه‌های تایلند است. با این حال، دوره‌های تحصیلی متعددی به زبان انگلیسی وجود دارد و همچنین موسسات آموزش عالی روز به روز تعداد دوره‌های زبان انگلیسی خود را افزایش می‌دهند. پس لازم است برای حضور در دانشگاه‌های تایلندی مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
مدارس تایلند
خدمات اموزشی مدارس دولتی تایلند بنابر دستور نخست وزیر تایلند به صورت رایگان می­ باشد. تحصیل رایگان در تا 15 سال در کشور تایلند وجود دارد. با اینکه زبان انگلیسی در مدارس تایلند آموزش داده می‌شود، اما میزان تسلط به آن میان مردم این کشور چندان زیاد نیست. معلمین مدرسه از کشور های ایر لند؛ استرالیا ؛ هند ؛ روسیه وکانادا و آمریکا هستند.

تحصیل در تایلند

دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم در تایلند
گروه ممتاز

  • Asian Institute of Technology
  • King Mongkut’s University of Technology Thonburi

گروه خوب

  • Chiang Mai University
  • Chulalongkorn University
  • Mahidol University
  • Assumption University

دانشگاه در تایلند

اخذ پذیرش برای تحصیل در تایلند و ویزای تحصیلی تایلند
برای تحصیل در تایلند دانشجویان بین المللی نیازمند دریافت ویزا میباشند و مواردی هم وجود دارد که افراد بدون دریافت ویزا و با ویزای توریستی سی روزه به این کشور وارد میشوند. اگر شما قصد ادامه تحصیل در تایلند را دارید باید برای دریافت ویزای 90 روزه قبل از ورود به تایلند درکشور خود اقدام نمایید لازم به ذکر است که این نوع ویزا برای مدت یک سال قابل تمدید میباشد.
برای ارائه درخواست ویزای تحصیلی تایلند شما نیازمند ارائه نامه پذیرش در یک رشته تحصیلی از یک دانشگاه معتبر در تایلند میباشد. ارائه ی نامه پذیرش، همراه با فرم درخواست، گذرنامه معتبر، عکس گذرنامه و مدارک و شواهد از منابع مالی کافی ( 360 دلار برای هر نفر) به کنسولگری تایلندی و یا سفارت تایلند در کشور خود ضروری میباشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است