شهر ماراکایبو در ونزوئلا

شهر ماراکایبو ، دومین شهر بزرگ در (شمال غرب) کشور ونزوئلا است. برخی، ماراکایبو را مهم ترین شهر در ونزوئلا می دانند. مردم ونزوئلا، شهر ماراکایبو را به نام “سرزمین محبوب خورشید” می شناسند.
آن طور که از افسانه ها بر می آید: سال ها پیش، سرخپوستی شجاع “به نام مارا” در جنگ با اسپانیولی ها، کشته شد. وقتی مارا روی زمین افتاد، سرخپوست ها فریاد زدند: مارا مایو، یعنی مارا افتاد . . . و این شهر، ماراکایبو نام گرفت.

 

 

شهر مارکایبو 1

 

 

ماراکایبو در (به اسپانیایی: maɾakai̯βo]) شهر و شهرداری در شمال غربی ونزوئلا است، در ساحل غربی تنگه که دریاچه ماراکایبو به خلیج ونزوئلا متصل می شود. این شهر دومین در کشور (پس از سرمایه های ملی کاراکاس) است و پایتخت دولت از Zulia است. جمعیت این شهر در حدود 1495200 با منطقه شهری  2108404 به عنوان سال 2010 برآورد شده است.ماراکایبو در نام مستعار لا تیرا دل سل آمادا (“معشوق سرزمین خورشید”) است.

شهر مارکایبو 3

چگونه برویم؟

اگر اول به کاراکاس رفته اید، نگران سفر به ماراکایبو نباشید. برنامه پرواز ماراکایبو هر روز برقرار است و قیمت بلیط ماراکایبو با هواپیما، بالا نیست. فرودگاه لا چینیتا در ماراکایبو / فرودگاه بین المللی ماراکایبو (کد یاتا: MAR)، دومین فرودگاه مهم در ونزوئلا است.
البته می توان با اتوبوس شبرو از کاراکاس به ماراکایبو رفت؛ قیمت بلیت ماراکایبو با اتوبوس، خیلی پایین است.
اگر از یک آژانس مسافرتی در کاراکاس، پکیج تور ماراکایبو را خریده اید؛ سرویس ترانسفر فرودگاهی در ماراکایبو را هم، از مجری تور ماراکایبو بخواهید.

 

 

شهر مارکایبو 6

 

 

جاذبه های شهر

برای دیدن جاذبه های توریستی ماراکایبو، نیازی به هماهنگ کردن گشت شهری در ماراکایبو نیست:
– منطقه سانتا لوسیا در ماراکایبو
– کلیسای مریم مقدس در ماراکایبو
– پل بر فراز دریاچه ماراکایبو (ساخت بزرگترین پل بتنی در جهان، چهل ماه طول کشید)
– چند کلبه چوبی ساخته شده روی آب (در شمال شهر ماراکایبو)
– پارک ملکه ویلهلمینا در ماراکایبو

 

 

شهر مارکایبو 4

 

 

هتل های شهر

بهتر است به رزرو هتل سه ستاره در ماراکایبو (هتل ماراکایبو، هتل گرن دلیسیاس در ماراکایبو، هتل کامبرلند ماراکایبو، هتل یورو آمریکا در ماراکایبو، هتل پرزیدنت در ماراکایبو، هتل گلدن مانکی در ماراکایبو)
یا هتل چهار ستاره در ماراکایبو (هتل کروآن پلازای ماراکایبو، هتل کریستوف در ماراکایبو، هتل اینترکنتیننتال ماراکایبو، هتل ال پاسو در ماراکایبو) رضایت دهید.

شایان ذکر است که شهر ماراکایبو در ونزوئلا، شهر خواهرخوانده شهر سان جوآن در کشور پورتوریکو است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است