مراکز خرید فیلیپین

مراکز خرید فیلیپین
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید فیلیپین بیشتر آشنا بشیم .
فرهنگ مراکز خرید شهر مانیل احتمالا یکی از نشانه های انگیزشی آمریکائی شدن فیلیپین است. تقریبا هر قسمت شهر دارای یک مرکزخرید است که عمدتا در ساعت 21:00 بسته می شود. مانیل با داشتن سومین مرکز بزرگ خرید در جهان، اعتبار فرهنگ خرید را در این شهر نشان میدهد. مراکز خرید فوق العاده عبارتند از: Greenbelt 4 , 5 در مرکز Ayala و Bonifacio High Street در Bonifacio Global City قرار دارند، جایی که مغازه های مشهور مانند Mango، Armani و Bulgari وجود دارد. در بازار Divivorya محصولات را به طور عمده با قیمت های پایین به فروش میرساند. شما می توانید تقریبا هر چیزی را در این بازار پیدا کنید از وسایل آشپزخانه و انواع لباس و اسباب بازی ها و صنایع دستی، سوغاتی و مبلمان.همچنین برای داشتن یک احساس واقعی در مانیل به بازار “tiangge” بروید، یک بازار، که همه چیز را می توان تازه خریداری کرد.

خرید فلیپین

بازار Divisoria
Divisoria بزرگ و شلوغ است، اما کالاها و قیمت های بی نظیری دارد. مادر همه بازارهای مانیل است،و شانس پیدا کردن هر آنچه که شما در اینجا جستجو می کنید بالاست. بیش از هر چیز دیگر، Divisoria برای پارچه هایش شناخته شده است. قیمت ها به طور کلی به شکل عمده فروشی هستند. بهتر است برای بازدید از این بازار از راهنمای محلی استفاده کنید.
Address: Claro M. Recto Avenue, Manila
مرکز خرید Greenhills
Greenhills در حومه ی منطقه ثروتمند واقع شده است. یکی از مراکز اصلی خرید در شهرمانیل است، آن در 1970 افتتاح شد و هنوز هم یک جمعیت خوب و مشتاق به خرید و بررسی محتوای غنی و متنوع آن مشغول است. هزاران نفر از خریداران در تعطیلات آخر هفته برای گشت و گزار، و دیدن غرفه هایی شامل همه چیز اعم از بازی های ویدئویی،لباس و مبلمان می آیند.
Address: Ortigas Avenue, Manila
بازارSM آسیا
SM Mall of Asia به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در سراسر جهان، در کنار مرکز طلایی منابع و مرکز Dongguan South واقع شده است که به نوبه خود هر دو بسیار بزرگ هستند. اکثر هتل ها دارای یک اتوبوس شاتل می باشند که به SM Mall of Asia می آیند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است