اجاره خانه در بنگلادش

اجاره خانه در بنگلادش
جمهوری خلق بنگلادش کشوری است واقع در جنوب قارهٔ آسیا و شرق هند، پایتخت آن داکا و جمعیت آن ۱۴۸ میلیون نفر است. واحد پول بنگلادش تاکا نام دارد و زبان رسمی آن بنگالی است. زبان بنگالی از ریشه زبان‌های هندوآریایی است و خط ویژه خود را دارد. از زبان انگلیسی نیز در آموزش عالی و دادگستری استفاده زیادی می‌شود و طبقه متوسط و بالا از آن به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. ۹۸ درصد از مردم این کشور از قوم بنگال هستند. این کشور که پیش از این پاکستان خاوری نام داشت در پی جنگ آزادی‌بخش بنگلادش، در تاریخ ۲۶ مارس ۱۹۷۱ به کمک هند از پاکستان باختری (پاکستان امروزی) جدا شده و کشوری جداگانه شد. ۸۹/۷ درصد از مردم بنگلادش مسلمان و اکثریت آن‌ها سنی‌مذهب هستند. ۹/۲ درصد از بنگلادشی‌ها نیز پیرو آیین هندو است.
رودخانه بوریگانگا که از داخل داکا پایتخت بنگلادش عبور می کند، یک رودخانه مرده است زیرا سطح اکسیژن در آب آن به حدی پایین است که هیچ موجود زنده ای نمی تواند در آب آلوده زندگی کند. این رودخانه از داخل شهر داکا پایتخت بنگلادش عبور می کند. کارخانه های تولید البسه نیز زباله های شیمیایی خود را به داخل این رودخانه می ریزند. این زباله ها حجمی معادل بیست هزار تن دارند هر روز وارد رودخانه بوریگانگا می شود. مسئولان تا کنون کاری برای محدود کردن این روند انجام نداده اند. آنها کاملا در انتظار نشسته اند که خود طبیعت این آلودگی گسترده را پاک کند. مجله اکونومیست اخیرا گزارش داد این آلودگی موجب شده است پایتخت بنگلادش بدترین شهر برای زندگی باشد. در عین حال تنها آلودگی آب در بنگلادش مطرح نیست. آلودگی هوا نیز در داکا بیست و سه برابر استاندارد های مشخص شده در سازمان جهانی بهداشت است.
رودخانه بوریگانگا اکنون با انبوه زباله هایی که در دل خود دارد، بوی نامطلوبی گرفته است با این حال روزانه شمار زیادی از مردم بنگلادش همچنان بر روی آن تردد می کنند.
هزینه زندگی در بنگلادش به طور معمول برای افراد متقاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر فرد متقاضی با هزینه ها آشنا باشد بهتر می تواند برای هزینه خود برنامه ریزی کرده و با آگاهی بیشتر جهت به مهاجرت اقدام کند.

اجاره خانه بنگلادش

قیمت یا هزینه اجاره خانه در بنگلادش

اجاره منزل

  • اجاره آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر: ۱۰،۶۹۳ تاکا
  • اجاره آپارتمان ۱ خوابه در حومه شهر: ۶،۲۷۶ تاکا
  • اجاره آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر: ۲۶،۶۷۷ تاکا
  • اجاره آپارتمان ۳ خوابه در حومه شهر: ۱۸،۰۹۴ تاکا
  • قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر: ۷۲،۱۱۴ تاکا
  • قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر: ۴۱،۲۴۸ تاکا
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است