اماکن تاریخی موریس

اماکن تاریخی موریس

جزیره موریس یکی از مهمترین جزیره هایی است که زیبایی های بی شمار و تفریحات جذاب آن گردشگران بسیاری را وا میدارد تا این جزیره را به عنوان مقصد سفرشان در نظر بگیرند. در این مقاله به اماکن تاریخی موریس می پردازیم.

 

قصر Eureka

 

جاذبه های موریس

 

در جنوب کوهستان پوس قرار گرفته است و دارای یک ساختمان است که در اوایل قرن ۱۹ از ترکیب سبک های مختلف ساخته شده و به عنوان اقامتگاهی برای اشراف زادگان فرانسه و انگلیس استفاده می شده است.  جنس بنای این قصر از چوب است و در وسط یک باغ زیبا و وسیع ساخته شده است. امروز این قصر به عنوان موزه مشغول به کار است. در این قصر آثار هنری مانند اثاثیه ی عتیقه ی منزل، نقشه های قدیمی، عکس ها و ظروف چینی و بلورین به نمایش در آمده اند.  در رستورانی که در همین ساختمان قرار گرفته غذاهای بسیار خوشمزه ای سرو می شود. همچنین آبشاری در مجاورت این قصر قرار دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

باغات سلطنتی Pamplemousses ، جاده ی Cotiere، پورت لوئیسپ

 

باغات سلطنتی موریس

 

این باغ که توسط باغبان فرانسوی Pierre Poivre در اواسط قرن ۱۸ ساخته شده ، در حقیقت باغی است که ساختمان زیبایی به نام ‘Mon Plaisir’ را احاطه نموده است. امروزه این باغ یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی می باشد. در این باغ یک سری گیاه غیربومی مثل درختان نخل بسیار نادر، نیلوفرهای آبی عظیم الجثه و چندین درخت بومی و سیاه رنگ نگه داری و پرورش داده می شود.

 

ناحیه ی مهاجرین، خارج از میدان Immigration، پورت لوئیس

میدان موریس

 

 

در این ناحیه تاریخی یک پناهگاه مربوط به سال ۱۸۴۹ ساخته شده است تا ورود مهاجرین را سرو سامان دهند و قانون بردگی را از بین ببرند.  اکثر مهاجرین این ناحیه از هند، چین، ماداگاسکار و آفریقای شرقی به اینجا آمده اند. در بین سال های ۱۸۴۹ تا ۱۹۲۳ حدود ۵۰۰ هزار مهاجر وارد این کشور شده اند و سال ها بعد این راه بسته شد. این بنا در  دهه ۱۹۸۰ به دلیل ساخت خیابان مجاور آسیب دیده اند و بعدها به عنوان یک مقبره ی ملی شناخته شد و تا حدودی بازسازی گردید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است