اماکن تفریحی دانمارک

اماکن تفریحی دانمارک
.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تفریحی دانمارک بیشتر آشنا بشیم
Oresund Bridge

اورسوند بریج

این شاهکار با شکوه مهندسی عبوری از تنگه اورسوند است .بین کپنهاگ و مالمو، سوئد قرار دارد. ۸ کیلومتر (۵ مایل) با ساختاری طولانی برای حمل و نقل مسافران راه آهن و واگن ایجاد شده است .پل و بخشی از تونل تنگه اورسوند در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد و با ظرفیت نزدیک به ۱۷۰۰۰ وسایل نقلیه به صورت روزانه اماده دیدن شدن است.بازدید دانمارک با استفاده از پل این شهر به عنوان یک دروازه حرکت راحت به سمت سوئد است . بسیاری حتی سادگی تجربه عبور از پل را از خاطر نمی برند.

Vikingeskibsmuseet

موزه کشتی وایکینگ ها

موزه کشتی وایکینگ در Roskilde را از برجسته ترین مواردی است است که علاقمندان به تاریخ میتوانند پیدا کنند .نمایشگاه های زیادی ساخته شده است که حتی برخی از انها مربوط به کودکان است . بیشترین بازدید و لذت بردن مربوط به چندین کشتی اصلی وایکینگ که در Roskilde آبدره کشف شده است می باشد .

Legoland Billund

لگو لند کپنهاگ

این منطقه جاذبه ای برای عموم به خصوص برای بچه ها است. با این حال، بسیاری از بزرگسالان میتوانند چیزهای برای لذت بردن از این پارک تفریحی پیدا کنند. صفحه نمایش miniland با نمایش مینیاتوری از ساختمان های معروف جهان بسیار جالب است.ساختمانی وجود دارد که با بیش از ۵۰ میلیون آجر LEGO bricks ساخته شده است .این شهر باعث تجدید نظر مهمانان با یک حس غریب حیات وحشی مربوط به ماجراجویی پادشاه شوالیه می شود ، مجموعه ای که برای اکتشاف افسانه هاست.برای بازدید کنندگان مشتاق رزرو هتل و اقامت در روستاها مهیاست .

Den Gamle By

موزه آراهاس دانمارک

هر کسی که به تاریخ علاقه دارد نمی خواهد دیدن موزه ی شهر Aarhus را از دست دهد .این شهر در سال ۱۹۰۹ ساخته شده است و این موزه دارای صد ساختمان تاریخی جمع اوری شده از تمام گوشه و کنار دانمارک است .بیشتر بخش های موزه به زندگی انچه که یک روستایی در طول عمر خود در دوره ی هانس کریستین اندرسن میگذرانده وجود دارد .در موزه ی اسباب بازی لباس های دوره ی تاریخی re-enactors وجود دارد که میتوانند کودکان و بزرگسالان از آنها استفاده کنند و خود را به قدیم ببرند این جشن ها و بازی ها در فصل تعطیلات به اوج خود می رسند .

Bornholm

برن هولم

یک جزیره دانمارکی زیبا شناخته شده برای ماهیگیری و صنعت هنر و صنایع دستی، بورنهولم Bornholm است که در دریای بالتیک واقع شده است. آن مشرف به سواحل آلمان، لهستان و سوئد از دانمارک، که به آن را به مکانی منحصر به فرد نزدیک تر می کند . بورنهولم باعث می شود برای فرار از شلوغی شهرستانها به سواحل جنوب آن بروید که بسیار محبوب هستند . گردشگران به Bornholm آمده برای کشف Almindingen مشتاق هستند که سومین جنگل بزرگ دانمارک است.یکی دیگر از جاذبه بار ارزش این شهر روستای Svaneke با ساختمان های باستانی که زیبایی آن حفظ شده است می باشد و گالری های هنری فراوانی دارد.باغ وحشی به نام Joboland در نزدیکی این ساحل وجود دارد که کودکان هم میتوانند از آن دیدن کنند .

Tivoli Gardens

تیولی گاردن

یکی از جاذبه های گردشگری باغ Tivoli میباشد که در سال ۱۸۴۳ تاسیس شد.علاوه بر ارائه دادن محلی برای مشاهده شکوفه های زرق و برق دار، یک مرکز مهم اجتماعی و یک مکانی خلاق برای بسیاری از گروه های هنری است .امکانات تفریحی، انواع بازی ها، مغازه ها و رستوران ها دیگر امکانات این باغ هستند .این باغ همچنین میزبان بسیاری از جشنواره های فصلی که معمولا پرازدحام هستند نیز میشود.

جزایر فارو  Faroe Islands

جزایر فارو

جزایر فارو (Faroe Islands) در مکان تلاقی دریای نروژ با شمال، سر از آب درآورده است. کرانه این جزیره به‌صورت صخره‌هایی است که با امواج دریا حالت گرفته و بر روی آن گیاهانی رشد کرده‌اند. آفتاب شمالی در آسمان می‌درخشد، در روی زمین هم کلبه‌های چوبی قرار دارد که ماهیگیران و مسافران در آنجا استراحت می‌کنند. تنها نیمی از این جزیره زیبا به دانمارک تعلق دارد (فارو یک منطقه خودمختار است)، این جزایر زیبا به‌ندرت شلوغ می‌شوند.

راسکیله  Roskilde

راسکیله

راسکیله (Roskilde) به دلیل برپایی فستیوال‌های هرساله در زمین‌های جنوب شهر در ژوئن و جولای، به‌عنوان یک مرکز تفریحی به شمار می‌رود. اما حتی اگر نخواهید در این فستیوال‌ها شرکت کنید هم راسکیله دیدنی‌های دیگری نیز دارد. تاریخ این شهر در دوران بت‌پرستی وایکینگ‌ها ریشه دارد، درحالی‌که در قسمت دیگر شهر یک کلیسای جامع وجود دارد که جز میراث یونسکو است. علاوه بر آن، قصر آجری راسکیله، موزه کشتی وایکینگ‌ها در حاشیه فلات راسکیله، چندین کلیسای سنگی از قرون‌وسطی، و گروهی از دانشجویان محلی که به شهر انرژی می‌بخشند، از جاذبه‌های این منطقه به شمار می‌روند.

پارک ملی  Skjoldungernes

پارک ملی

این پارک زیبا در قلب شیلند، بخش‌هایی از راسکیله، لجر و فردریکسوند را دربر می‌گیرد. عمده شهرت این منطقه به دلیل گورستان‌های وایکینگ‌هاست که در میان تپه‌ها و بوته‌ها قرار گرفته و تسلط شاه اسکجولد در منطقه در عصر آهن را نشان می‌دهد. معروف‌ترین این مقبره‌ها در اطراف شهر لجر، و در میان جنگل‌های راش و باغ‌های قصر باروک لدربرگ، قرار گرفته‌اند.

 آرهوس  Aarhus

آرهوس
دومین شهر بزرگ دانمارک، آرهوس (Aarhus) در حاشیه دریای کاتگات قرار گرفته و توسط جنگل‌های Djursland احاطه شده است. موزه‌هایی مانند ARoS و Den Gamle By (یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فضای باز کشور) جمعیت بسیاری را به خود جلب می‌کند، درصورتی‌که قسمت دیگر شهر که پر از خانه‌های چوبی و ساختمان‌های آلمانی است برای کافه گردی و گردش مناسب است. در خیابان استروگت چندین بوتیک وجود دارد، سپس می‌توانید به بازار بزرگ و چای‌خانه‌های محله لاتین بروید. در طول‌ترم درسی جمعیت دانشجوی این شهر تفریحات بسیاری داشته و شب‌زنده‌داری می‌کنند.

پارک ملی تای

پارک ملی تای

پارک ملی تای با ۲۴۰ کیلومترمربع وسعت و زیبایی منحصربه‌فرد و بکر، یکی از پارک‌های معروف منطقه اسکاندیناوی است. در میان این پارک، گل‌های رنگارنگ، گیاهان دریایی، درختان مخروطی و دهکده‌ای در کرانه شمالی، دیده می‌شود. گردشگران دوست دارند در این پارک قدم زده و دوچرخه‌سواری کنند.

 بیلوند  Billund

بیلوند

شهر کوچک بیلوند (Billund) که در شبه‌جزیره یوتلند قرار گرفته به خاطر یک مسئله شهرت دارد: لگو. این تولیدی که در سال‌های ۱۹۰۰ توسط کارآفرین دانمارکی اول کیرک کریستیانسن راه‌اندازی شد، هنوز هم در سراسر جهان شناخته شده است. کارخانه لگو در حاشیه شهر قرار گرفته و در آنجا می‌توانید از پارک لگو دیدن کرده و از لوازم بازی موجود در آنجا که سالانه دو میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند، لذت ببرید.

کرتمیند  Kerteminde

کرتمیند

گردشگرانی که می‌خواهند به جزایر زیبای فونان سفر کنند، می‌توانند از خانه‌های چوبی و کوچه‌های باریک کرتمیند (Kerteminde) دیدن نمایند. قسمت مرکزی شهر از اواخر قرون‌وسطی تابه‌حال تغییر چندانی نداشته و تنها چند کافه و رستوران به آن اضافه شده است. نمایشگاه کشتی وایکینگ‌ها و خانه نقاش معروف یوهانس لارسن به فرهنگ و تاریخ این منطقه می‌افزاید. گردشگران به کرتمیند می‌روند تا ازآنجا به جزیره رومزو بروند و از جاذبه‌های دیدنی دوردست آن بازدید کنند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است