شهر کاگایان دی اورو در فیلیپین

شهر کاگایان دی اورو که در امتداد سواحل مرکزی شمال جزیره میندانائو قرار گرفته است، با داشتن موج های خروشان که قایق سواری و تفریح در رودخانه را ممکن می سازد، گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف جهان به خود جذب می کند.

در این شهر علاوه بر مناظر زیبا و دل انگیزی که در خود جای داده است مردمی خون‌گرم و مهمان نواز دارد که باعث شده این شهر را، شهر دوستی های طلایی بنامند. همانند دیگر شهرهای فیلیپین، در کاگایان نیز هر ساله جشن ها و فستیوال هایی که رنگ و بویی از گذشته و بومیان را در خود دارد، برگزار می شود.
شهر کاگایان از ۸۰ بارانگای(محله) تشکیل شده است که برخی از نظر شهری توسعه یافته و برخی دیگر هنوز حالت روستایی دارند. این بارانگای ها به دو ناحیه شهری تقسیم می شوند که این دو ناحیه توسط رودخانه کاگایان از هم جدا شده‌اند.

 

کاگایان دی اورو 3

 

 

سفر به کاگایان دی اورو

قرار گرفتن این شهر در سواحل شمالی «میندانائو» امکان دسترسی دریایی به این شهر را مقدور ساخته است و از شهرهای مانیل و سیبو به سمت کاگایان و بالعکس، قایق‌هایی در رفت و آمد هستند. البته باید توجه داشت بدلیل فاصله زیاد این شهرها از هم، سفر با هواپیما برای گردشگران راحت‌تر و مناسب‌تر است.
برای سفر هوایی به ماگایان، فرودگاه این شهر از دو شهر مانیل و سیبو در لوزون پرواز دارد. از داوائو نیز هم از طریق هواپیما و هم از طریق اتوبوس می‌توان به کاگایان سفر کرد.

 

 

کاگایان دی اورو 4

 

 

جغرافیا و طبیعت کاگایان دی اورو

نزدیکی فیلیپین به استوا، ساحلی بودن و اختلاف ارتفاع بیشتر شهرها، شرایط آب و هوایی مشابهی را در بیشتر شهرهای این کشور پدید آورده است. در کاگایان نیز همچون دیگر شهرهای ساحلی فیلیپین آب و هوایی گرمسیری و مرطوب که در برخی ماه‌های سال رطوبت کمتر است دیده می‌شود. دمای هوا اغلب حدود ۲۸ درجه است و اختلاف دما در فصول مختلف سال کم است. در کاگایان اثری از طوفان های شدید که در فیلیپین رخ می‌دهد، دیده نمی شود و این شهر همچون داوائو روی کمربند این طوفان قرار ندارد، ولی احتمال وقوع سیل در حواشی رودخانه کاگایان وجود دارد.

 

 

کاگایان دی اورو 6

 

 

تاریخچه کاگایان دی اورو

اکثر بناهای تاریخی کاگایان، از زمان اسپانیایی‌ها و سلطه‌ی طولانی‌مدت آنها بر فیلیپین بر جای مانده است. کاگایان در جنگ اسپانیا با آمریکا، با وجود دفاع سخت مردم، در سال ۱۹۰۰ به تسخیر آمریکایی‌ها درآمد و پس از مدتی بالاخره صلح در شهر برقرار شد. در موزه‌های این شهر آثار به جای مانده از این دوره‌ها به نمایش گذاشته شده است. موزه «دی ارو» و موزه سه فرهنگ از جمله موزه‌های این شهرند که علاوه بر آثار تاریخی، حاوی مجسمه‌ها و تصاویری است که دوران گذشته را برای بازدید کنندگان به تصویر می‌کشد.

 

 

کاگایان دی اورو 2

 

 

غذا و رستوران در کاگایان دی اورو

غذاهای مردم در این شهر به واسطه حضور مهاجران متفاوت تنوع بسیاری یافته است. از رستوران‌هایی با غذاهای غربی تا غذاهایی شرقی چینی و کره‌ای نیز در سطح شهر دیده می‌شود. غذاهای خیابانی نیز همچون دیگر نقاط فیلیپین در این شهر نیز دیده می‌شود.

 

 

کاگایان دی اورو 1

 

 

دیدنی های کاگایان دی اورو

  • غار مانیگو
  • کلیسای بزرگ سنت آگوستین
  • موزه لا کاستیلا
  • موزه سه فرهنگ
  • پارک ماجراجویی و غار ماکاهامبوس
  • رودخانه کاگایان دی ارو
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است