اثر هنرمند بوشهری منتخب جشنواره انگلستان

هنرمند بوشهری انگلستان

رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهرگفت: فیلم کوتاه پویانمایی ‘ دوران ‘ به کارگردانی ‘حمید حق جو ‘ برگزیده جشنواره بین‌المللی ‘ فرست تایم فیلم میکر’ انگلستان شد.

عبدالرحمان برزگر  افزود: این جشنواره یک رویداد سینمایی فصلی است که در ماه آوریل در انگلستان برگزار می شود و میزبان فیلمسازانی از سراسر جهان است. وی بیان کرد: داستان فیلم این منتخت دو پا (نماد بنی آدم ) است که در ظلمت و تاریکی هستند تفاوت دارند اما وقتی دریچه ای از کائنات به روی آنها باز می‌شود وحدت شکل می گیرد.
رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر افزود: این جشنواره از 14 تا 21 آوریل در لندن برگزار می شود.  برزگر اظهارداشت: حمید حق جو کارگردان، انیماتور و نویسنده این اثر از فیلمسازان انجمن سینمای جوان بوشهر است و دانش‌آموخته دوره یک ساله فیلمسازی انجمن سینمای جوانان بوشهر می باشد.حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف و برگزیده چندین جشنواره بین المللی و همچنین تولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین پبش از این اثر پویانمایی حمید حق جو با عنوان «هنوز چشم‌های تو» به جشنواره بین المللی شبکه جهانی پرتاب راه یافته بود . این فیلم داستان جوانی است که در خیالش قصه‌ای شکل می‌گیرد . جشنواره جهانی ‘The Lift-Off Session’ ماهانه در یکی از شهر‌های نیویورک، لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس برگزار می‌شود که هرماه پنج فیلم برتر انتخاب می‌شوند و در پایان سال فیلم‌های منتخب با هم رقابت می‌کنند. جوایز این جشنواره برای فیلم‌های منتخب حمایتی است، یعنی برای تولید فیلم بعدی‌ به فیلمساز کمک می‌شود یا برای پخش فیلم‌هایش در دنیا از او حمایت می‌کنند.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است