نمایشگاه های ماه جولای 2019 سنگاپور

نمایشگاه جهان INTERPOL

نمایشگاه جهان INTERPOL یک فرصت مشترک برای ایجاد هم‌کاری جهانی است که بخش‌های دولتی و خصوصی در گفتگو را درگیر می‌کند و هم‌کاری برای مقابله با چالش‌های امنیتی و امنیتی آینده را پرورش می‌دهد . اینترپل متشکل از سه فعالیت بهم مرتبط است: مجموعه‌ای از niche و پلت فرم‌های هدفمند برای تبادل دانش در آزمایشگاه‌های خلق استراتژیک به منظور بحث در مورد چالش‌ها و راه‌حل‌های مبارزه با جرایم آینده ؛ نمایشگاهی که به عنوان یک رویداد حرفه‌ای و حرفه‌ای برای تولید کنندگان ، توزیع کنندگان ، و سازمان‌های توسعه بکار گرفته می‌شود تا محصولات ابتکاری و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را به نهاده‌ای دولتی و خصوصی ارایه دهد . اینترپل همچنین میزبان یک سری از گروه‌های کاری اینترپل ( تنها با دعوت ) بر روی نوآوری ، هوش مصنوعی ، هواپیماهای بدون سرنشین است.

محل برگزاری: Sands Expo and Convention Centre,  Singapore

02-04 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

9:00 AM – 5:30 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور1

کنفرانس و نمایشگاه موقعیت یابی پویا آسیا

نمایشگاه پویا موقعیت یابی آسیای میانه ، متخصصان دی پی ، فن‌آوری‌های جدید ، یک نمایشگاه حمایتی و فرصت‌های شبکه برای بخش DP منطقه را به هم پیوند خواهد داد . آسیای میانه ، یک رویداد سه‌روزه خواهد بود و با کارشناسان فنی و عملیاتی صنعتی از کمیته DP MTS ، کارگاه‌های MTS DP را برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد .

محل برگزاری: Singapore Marriott Tang Plaza Hotel,  Singapore

02-04 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

9:00 AM – 6:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور2

نمایشگاه جهانی FairBaby در جهان

نمایشگاه جهانی FairBaby در جهان شرق آسیا در ۵ تا ۷ جولای سال 2019 در نمایشگاه سنگاپور برگزار خواهد شد که توسط مومیایی‌ها محلی انتخاب شد و بزرگ‌ترین نمایشگاه کودک در سنگاپور از سال ۲۰۱۲ است .

محل برگزاری: Singapore Expo,  Singapore

05-07 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

11:00 AM – 9:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور3

نمایشگاه ProcureCon Asia

نمایشگاه ProcureCon Asia به شدت خود را به عنوان تنها گردهمایی آسیای میانه و منطقه‌ای آسیای میانه تثبیت کرده‌است و روسای تدارکات و تدارکات آسیا فعالانه در پیشبرد تدارکات استراتژیک کامل شرکت می‌کنند .

محل برگزاری: Amara Sanctuary,  Singapore

09-11 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

9:00 AM – 6:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور4

نمایشگاه هدایا و حق بیمه سنگاپور

نمایشگاه هدایا و حق بیمه سنگاپور پیشتاز و بزرگ‌ترین سکوی آن است . در جشن بیستمین سالگرد خود به ما بپیوندید ، و بهترین نام‌ها را در صنعت محصولات تبلیغاتی ثبت کنید . با مجموعه وسیعی از نمایشگاه‌هایی که در معرض نمایش قرار دارند، هیچ رویداد بهتری در سنگاپور برای ارائه هدایای نوآورانه و حق بیمه برای کسب‌وکار شما وجود ندارد .

محل برگزاری: Sands Expo and Convention Centre,  Singapore

10-12 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

11:00 AM – 7:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور5

نمایشگاه Journaling Festival

برای دوستداران کاغذ، قلم و جوهر، این جشنواره است که یک سبک زندگی آنالوگ را جشن می گیرد. Journaling Festival کارگاه های مختلف برای مجله سازی (طرح، طراحی، هنر و صنعت، تمبر، اصول روزنامه نگاری گلوله ای و غیره) فعالیت ها: طراحی قلم DIY، نشانه گذاری مجله در محل، نشان دادن، حکاکی قلم، نوار کاست برای خرید را امتحان می‌کنند.

محل برگزاری: Millenia Walk,  Singapore

04-14 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

11:00 AM – 9:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور6

نمایشگاه تخصص و مواد غذایی آسیا

نمایشگاه تخصص و مواد غذایی آسیا بهترین سکوی اختصاصی برای تولید کنندگان مواد غذایی و تامین کنندگان برای تامین کنندگان کلیدی و تصمیم گیرندگان در بخش‌های خرده‌فروشی , عمده‌فروشی , سرویس غذا و مهمان نوازی در آسیای جنوب شرقی را فراهم می‌کند . برای تامین کنندگان , یک مسیر هدفمند برای رسیدن به خریداران تجاری مناسب در یک محیط کسب‌وکار متمرکز فراهم می‌کند . برای خریداران فرصتی منحصر به فرد برای کشف و الهام , یافتن محصولات جدید و لذت بردن از گوناگونی تولید کنندگان امروزی است .

محل برگزاری: Suntec Convention Centre,  Singapore

17-19 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

10:00 AM – 6:00 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور7

نمایشگاه روز ملی مهندسین

در این ماه جولای ۲۰۱۹ شروع به رفتن به سمت روز مهندسان ملی ( NED ) کنید . برای دهمین سال آن , NED یک رویداد جوانی محور است که توسط موسسه مهندسان , سنگاپور ( IES ) ترتیب داده می‌شود تا شور و شوق مهندسی را در میان نسل جوان ایجاد کند . امسال تحت عنوان ” شکل آینده از طریق مهندسی ” , NED مجموعه‌ای از مذاکرات و کارگاه‌های مهیج را برگزار خواهد کرد . این رویداد برای دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهد شد تا نوآوری‌های تکنولوژیکی جدید را کشف کنند .

محل برگزاری: Devan Nair Institute of Employment and Employability,  Singapore

18-20 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

8:00 AM – 5:30 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور8

نمایشگاه جواهر بین‌المللی سنگاپور

نمایشگاه جواهر بین‌المللی سنگاپور، نمایشگاه بین‌المللی جواهر است که سالی یک‌بار در سنگاپور برگزار می‌شود و برای هر دو حرفه‌ای و برای مخاطبان خصوصی باز است . آسیا انواع گسترده‌ای از سنگ‌های قیمتی و سنگاپور را ارائه می‌دهد و سنگاپور تعداد رو به رشدی از افراد ثروتمند دارد .

محل برگزاری: Sands Expo and Convention Centre,  Singapore

18-21 Jul 2019 :تاریخ

هزینه بلیط : از طریق وبسایت کنفرانس

11:30 AM – 8:30 PM :ساعت کار

نمایشگاه های سنگاپور9
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است