همکاری دبی و ایتالیا در زمینه آب وانرژی

روابط دبی و ایتالیا

هیئت ایتالیایی به رهبری لیبریو ستیللینو سفیر ایتالیا به امارات متحده عربی، با اداره دبی آب وانرژی برای تقویت روابط استراتژی بین اداره دبی آب وانرژی وسازمان های ایتالیا مورد بحث قرار داد.هیئت ایتالیایی که از اداره دبی آب وانرژی بازدید کرده اند و تجربیات وبهترین شیوه های جهانی گفتگو وررسی کردند.

این یکی از مجموعه ای از بازدید کنندگان از مقامات دیپلماتیک و کنسولی به اداره دبی آب وانرژی برای مشورت و تقویت همکاری است.دو طرف در مورد روش ها برای ایجاد روابط نزدیک در بخش های انرژی و آب بحث کردند.

در این نشست، سعید محمد الطیار، مدیر اجرائی و مدیر عامل اداره دبی آب وانرژی و هیئت ایتالیایی در مورد معیارهای ارزیابی منابع انرژی تجدیدپذیر، ذخیره انرژی، فناوری های هوشمند شبکه، امنیت سایبر، نوآوری، فناوری ها و آخرین تحولات در تحول و اتوماسیون دیجیتال بحث و گفتگو کردند.

الطیار، هیئت ایتالیایی را در مورد مهمترین پروژه ها، برنامه های اداره دبی آب وانرژی، که به دستیابی به چشم انداز و دستور العمل های والاحضرت شیخ محمد بن راشد ال مکتوم، نائب رئیس کشور، نخست وزیر و حاکم دبی، برای پیش بینی، شکل و ساخت، کمک کرد.هیئت ایتالیایی علاقه مند به شرکت در پروژه های انرژی پاک و تجدید پذیر اداره دبی آب وانرژی شد و از تلاش هایش در جهت راندن توسعه پایدار در دبی، که یکی از مراکز جهانی پیشرو در زمینه پایداری و اقتصاد سبز است، قدردانی کرد.

این هیئت شامل سیمونتا گریسانتی، تأمین مالی تجاری و نمایندگان آژانس تجارت ایتالیا، کنفدراسیون عمومی صنعت ایتالیا و موسسات مالی.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است