راه اندازی کمپین اوتیسم در دبی

راه اندازی کمپین اوتیسم در دبی

مرکز دبی اوتیسم، کمپین آگاهی اوتیسم خود به عنوان بخشی از روز جهانی برای آگاهی اوتیسم که هر سال در 2 آوریل مشخص شد، راه اندازی کرده است، اوتیسم، یا اختلال طیف اوتیسم، به طیف وسیعی از شرایطی که مشخص شده با چالش با مهارت های اجتماعی، ارتباطات و زبان اشاره می کند و طیف وسیعی از منافع و فعالیت های منحصر به فرد است که به صورت تکراری اجرا می شوند. بر طبق به سازمان جهانی بهداشت، برآورد شده است که 1 از 160 کودک دارای اختلال طیف در سراسر جهان است. روز جهانی برای آگاهی اوتیسم، جامعه بین المللی با صدها هزار از معالم، ساختمان، خانه ها وجوامع در سراسر جهان جمع آوری کردند ونور آبی به رسمیت شناختن به افرادی مبتلا به اوتیسم هستند.

رویدادهای دوستانی اوتیسم و فعالیت های آموزشی در طول ماه برای افزایش درک و پذیرش و حمایت از سراسر جهان به قرار گرفته است.

از سال 2006 مرکز اوتیسم دبی رویدادها و فعالیت هایی را سازماندهی کرده است که اهمیت حمایت جامعه را در ترویج پذیرش اجتماعی و ادغام افراد مبتلا به اوتیسم برجسته می کند.

کمپین این مرکز تحت حمایتی از عالی جناب شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد شاهزاده دبی و رئیس شورای اجرایی دبی برگزار می شود. این شامل چندین سخنرانی در مدارس و ادارات دولتی با هدف افزایش آگاهی عمومی و ارتقاء درک بهتر چالش های مختلف مربوط به افراد مبتلا به اوتیسم و​مداخلات اولیه برای آنها ضروری است.

مرکز اوتیسم دبی یک سازمان غیر انتفاعی است که در سال 2001 راه اندازی شد و هدف از موفقیت ادغام کودکان مبتلا به اوتیسم به جریان اصلی از طریق تلاش های متمرکز برای ایجاد آگاهی اجتماعی در مورد اختلال طیف اوتیسم بود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است