اماکن تاریخی بلاروس

اماکن تاریخی بلاروس
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اماکن تاریخی بلاروس آشنا  بشیم .
موزه صنایع دستی (تکنولوژی های مردمی)

موزه صنایع دستی بلاروس

dubutki  موزه فرهنگ بلاروس است که تجارت ملی را به تصویر می کشد، نمیتوان اسم این جا را موزه گذاشت چراکه همه چیز زنده است. آسیاب بادی در آن جا در حال کار کردن می باشد، اسب برانید و با دست‌های خود نعل اسب بسازید. یک سفالگر، پارچ سفالی می‌سازد و به عنوان سوغاتی به شما می‌دهد. در صورت تمایل، خودتان هم می‌توانید پشت چرخ سفالگری بنشینید و آنرا تجربه نمایید. نانوا نیز برایتان نان محلی می‌پزد.

 روستای تاریخی

روستای تاریخی بلاروس

روستای کوچک و جذاب واقع در سواحل بدیع رود (هجده کیلومتری مینسک) نمایان‌گر زندگی اصیل بلاروسی است. نوع معماری ساختمان‌ها، شیوه زندگی، وسایل خانه، ابزار، وسایل آشپزخانه، بلورجات، ظروف سفالی و غیره، همگی نشانه های این نوع زندگی هستند. در این محل شما به مقایسه سبک روستایی بلاروس و معماری کشور خود خواهید پرداخت و ساختمان‌های محلی، صدها صنایع دستی و ابزارهای کشاورزی مورد استفاده روستاییها را خواهید شناخت.

بیش از ۱۰۰ خانه روستایی، آسیاب، آهنگری، چاه، مدرسه و کلیسا روی زمینی بیش از صد هکتار واقع شده‌اند. ابزارهای کشاورزی، وسایل خانه و لباس‌های محلی به نمایش گذاشته‌ شده اند. کالای به نمایش در آمده در حوزه‌ها، واقعی می باشند. خانه‌های روستایی، طویله، آسیاب بادی و کلیسا به فرهنگ قسمت‌های مختلف بلاروس مربوط می شوند و همه در یک‌جا جمع شده‌اند. همه چیز واقعی است و بخش‌هایی از روستا نیز قرن‌ها دست نخورده باقی مانده‌ است و سمبل سبک زندگی روستای در بلاروس می باشند.
جاده استالین
استالین جاده
??????????

در دهه ۳۰ قرن ۲۰ میلادی و در مرز غربی شوروی سابق، یکسری سنگر نظامی ساخته شد و این سنگرها از دریای بالتیک تا دریای سیاه کشیده شدند.آن روزها مرز غربی بلاروس، ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر از مینسک (پایتخت کشور) فاصله داشت. همه این تاسیسات به نام جاده استالین در دنیا معروف بودند. در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۰۵ میلادی، جاده استالین به عنوان مجموعه تاریخی و فرهنگی نزدیک شهرzaslavl افتتاح شد (در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر مینسک). سنگرهای مختلفی در فنلاند، آلمان، لهستان و جموری چک بازسازی شدند، ولی کل مجموعه در بلاروس (جاده استالین، ۴۰ هکتار) و فرانسه (جاده مکینوت) واقع شده است

در این محدوده آزادی عمل دارید به لانه توپ و مسلسل ۲-۳ منفذی رفته و توپچی شوید و روی صندلی آن جا نشسته و آماده شلیک باشید و در خندق‌ها قدم زده و یا سوار تانک شوید. این یکی از معروف‌ترین موزه‌های نظامی است که بازدیدکننده خود را در میدان نبرد می‌بیند. خاطره جنگ در سوغاتیها و عکس‌هایی که از این جا می‌آورید، پنهان است
قلعه برست (twierdza brzeska)

قلعه برست

کلیسای سنت سیمون و هلنا (church of saints simon and helena minsk)

کلیسای سنت سیمون و هلنا

پارک گورگی (gorky park)
پارک گورگی 1
 
برج کامیانتس (tower of kamyanets)

برج کامیانتس

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است