اماکن تفریحی کشور یونان

اماکن تفریحی کشور یونان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  اماکن تفریحی کشور یونان آشنا بشیم .
پارک آبی آکوآلند در شهر کورفو

پارک آبی آکوآلند

از تفریحات یونان پارک آبی آکوالند است که در شهر کورفو قرار دارد و تجربه فراموش نشدنی و بسیار لذت بخشی را برای گردشگران و بازدیدکنندگان از این مجموعه فراهم می کند. این مجموعه با دارا بودن انواع گوناگونی از تفریحات و سرگرمی های آبی با سایر پارک های آبی اروپا رقابت می کند. از سورتمه های آبی این پارک می توان به حفره سیاه، کامیکازی و فور تویستر اشاره کرد.
برای سرگرمی و تفریح کودکان نیز انتخاب های متعددی نظیر سرسره های آبی، استخر بزرگ کم عمق، سطح شیب دار، قورباغه جیغ زن، اختاپوس لغزنده و دوش قارچی شکل وجود دارد که هریک از آنها به تنهایی برای به هیجان درآوردن و لذت بردن کودکان کافیست. در سرگرمی های آبی، امکانات دیگری نظیر ماشین های کوچک، سالن بازی های کامپیوتری و قلعه تندرستی نیز وجود دارد.

تله کابین سانتورینی
Cable Car

تله کابین سانتورینی یونان

با سوار شدن به تله کابین بسیار لذت خواهید برد ، چراکه صحنه های زیبا و اعجاب انگیزی از کوه آتشفشان از فراز صخره ها در طول مسیر مشاهده خواهید کرد. این کار همچنین انرژی و توان شما را برای رفتن به روستاهای زیبای منطقه، حفظ خواهد کرد. طی این مسیر تا بالای تپه که در ارتفاع ۲۲۰ متری قرار گرفته، فقط سه دقیقه بطول می انجامد.
این تله کابین قادر است در هر ساعت ۱۲۰۰۰ نفر را جابجا کند. از درآمد حاصل از فروش بلیط تله کابین برای توسعه و حفظ شهر آتشفشانی سانتورینی استفاده می شود.

  • ساعات استفاده صبح زود از تله کابین در ماه آوریل شامل ۶:۳۰، ۶:۴۰ و ۶:۵۰ می باشد. سپس از ساعت ۷ صبح الی ۹ شب هر ۲۰ سرویس تله کابین وجود دارد.
  • در ماه های می، سپتامبر و اکتبر سرویس دهی تله کابین از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب هر ۲۰ دقیقه، برقرار است. آخرین سرویس از بالا رأس ساعت ۲۱:۴۰ به سمت پایین حرکت می کند.
  • در ماه های جون، جولای و آگوست ساعت پایان کار تله کابین یکساعت افزایش یافته و به ۲۳ می رسد که آخرین سرویس ساعت ۲۲:۴۰ از بالا به سمت پایین حرکت می کند.
  • در ماه های نوامبر و دسامبر، بین ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح هر نیم ساعت یکبار تله کابین حرکت می کند. همچنین در ماه های ژانویه، فوریه و مارس ساعت کار مجموعه از ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ خواهد بود.
  • بهای بلیط برای کودکان ۲ یورو و برای هرگونه بار نیز ۲ یورو است. این مبلغ برای بالغین در زمستان در بین ساعات ۱۰:۳۰ الی ۱۴:۳۰، ۴ یورو می باشد.

ونیز کوچک در جزیره میکونوس یونان

ونیز یونان

ونیز کوچک در کنار دریا بوده و کاملاً نزدیک کلیسای لیدی پاراپورتیانی قرار دارد. ونیز کوچک در زبان محلی به نام آلوکانتراس شناخته می شود.
Little Venice یکی از جاذبه های گردشگری میکونوس محسوب می شود. این مکان، خیال انگیزترین مکان جزیره بوده و نشان تجاری میکونوس به شمار می رفته است. شهرت این مکان بواسطه خانه های قدیمی ای است که در کنار دریا ساخته شده اند. این خانه ها نمای سفیدکاری شده داشته که تصویر بسیار بدیع و زیبایی را در کنار رنگ آبی دریای اژه، خلق می کنند. بادی که از جانب دریا می وزد، همه نگرانی های گردشگران را با خود دور می کند.
در ونیز کوچک می توان کلبه های زیبای ماهیگیران را نیز مشاهده کرد. گردشگران زیادی حاضرند برای اقامت در این کلبه ها حتی سه برابر پول یک هتل پنج ستاره را بپردازند. ونیز کوچک در طی سال های گذشته رشد بسیار زیادی کرده و اکنون امکانات تفریحی چندی نیز در این مکان برای گردشگران ایجاد شده است.

چشمه های آب گرم و آتشفشان های سانتورینی
Hot springs – Santorini Volcano

سانتورینی

این چشمه ها در Palia Kameni ، یکی از دو جزیره آتشفشانی، در وسط دهانه آتشفشان سانتورینی قرار دارند. دمای آب حدود ۳۳ سانتیگراد است و دارای گوگرد است که برای پوست عالی است. آتشفشان و چشمه های آب گرم سانتورینی از مهمترین جاذبه های گردشگری یونان محسوب می شوند. رسیدن به این چشمه های آب گرم با قایق در حدود سه ساعت طول می کشد.
آخرین فوران آتشفشانی مهم در سانتورینی در سال ۱۶۴۵ پیش از میلاد بوقوع پیوسته که تحت عنوان فوران مینوئن نامگذاری شده است. آثار این فوران حتی امروز هم قابل مشاهده است. در اثر این آتشفشان، لایه ای بسیار ضخیم از خاکستر به قطر چندین متر بخش های زیادی از جزیره را مدفون ساخت. در حال حاضر، آتشفشان های سانتورینی در حالت خاموش به سر می برند اما در گذشته فوران های آتشفشانی کوچک و متوسط زیادی رخ داده است. این فوران ها سبب شکل گیری جزایری نظیر پالئا کامنی و نئا شده اند که رنگ تیره ای دارند. در سال ۱۹۵۰ میلادی، آخرین فوران در نئا کامنی دیده شد. از این نقطه برای پیاده روی به سمت بلندترین قسمت جزیره راهنمایی می شوید.  قایق ها بطور منظم از ساعت ۱۱ الی ۱۴ و ۱۴ الی ۱۷ از بندر قدیمی فیرا حرکت می کنند. در طول این سفر سه ساعته، شما شانس این را خواهید داشت که قدم بر روی یکی از آخرین جزایر آتشفشانی در شرق مدیترانه بگذارید که دارای بزرگترین قطعات ماگما است. مهمترین جنبه گردشگری این آتشفشان، چشم انداز فوق العاده کالدرا از فراز آن می باشد.
“راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است