راهنمای خرید هولدر موبایل

گوشی موبایل جزو جداناپذیر زندگی امروز همه ما شده است. مسلما استفاده از این گجت در تمامی کارهای روزمره ما فواید و آسیب‌هایی نیز دارد و برای استفاده بهتر و پرهیز از برخی آسیب‌های احتمالی شاید نیاز به لوازم جانبی خاصی باشیم. با توجه به اینکه بسیاری از ما زمان زیادی را در اتومبیل سپری کرده و از موبایل نیز استفاده زیادی داریم، هولدر موبایل ماشین (Car Holder) از وسایل کاربردی است که می‌تواند از مشکلات کار با گوشی موبایل در ماشین (نظیر مسیریابی، مکالمه و …) بکاهد. پایه نگهدارنده موبایل انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع هولدر موبایل

پایه نگهدارنده موبایل دارای مدل‌های مختلفی است که عمده تفاوت آن‌ها علاوه بر پشتیبانی از سایزهای مختلف گوشی موبایل، موقعیت قرارگیری در اتومبیل است که معمولا در سه نقطه شیشه و داشبورد، دریچه کولر و اسلات ورودی CD پخش ماشین می‌باشد.

شیشه و داشبورد خودرو برای نصب پایه نگهدارنده موبایل نسبت به دو نقطه دیگر متداول‌تر است (راحت‌ترین و بهترین روش). اساسا هولدرهای موبایل دارای پایه‌های مکنده‌ای هستند که به چسبیدن آن‌ها به سطوح صاف (یا عمدتا مسطح) کمک می‌کند و شیشه و داشبورد مکان مناسبی برای این کار است. البته در هنگام استفاده از این نوع باید توجه داشت که هولدر را در مکانی نصب کرد که مزاحم دید جلو راننده و حواس پرتی او نشود.

دریچه سیستم تهویه هوا (کولر) ماشین یکی دیگر از مکان‌هایی است که می‌توان از آن برای نصب پایه نگهدارنده موبایل خاص خود استفاده کرد. البته از مشکلات این نقطه می‌توان به جلوگیری از عبور هوا اشاره کرد که در زمستان با وجود جریان هوای گرم برای گوشی موبایل نیز ممکن است مشکل ساز شود و در صورت استفاده از دریچه کولر ماشین برای نصب پایه نگهدارنده موبایل باید ترجیحا خروجی هوا را در دریچه مورد استفاده (به ویژه در زمستان و هنگام استفاده از بخاری) بست.

اسلات ورودی CD پخش اتومبیل نیز از نقاطی است که برای اتصال پایه نگهدارنده موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته استفاده از آن بسیار نادر است. این نوع به اطراف اسلات ورودی CD، بدون آسیب رساندن به آن یا جلوگیری از پخش سی دی، متصل می‌شود. برای خودروهایی که واقعا در نصب روی داشبورد، شیشه و دریچه کولر مشکل دارند این گزینه آخرین راه حل بوده و البته مدل‌های آن نیز بسیار کمیاب است.

راهنمای خرید هولدر موبایل

روش نصب

هولدر هایی که روی شیشه و داشبورد نصب می‌شوند بوسیله چسب مکنده که در زیر پایه آن قرار دارد انجام می‎شود و در مدلی که روی دریچه کولر و دوچرخه نصب می‌شود بوسیله گیره مخصوص آن انجام می‌شود.

نکات مهم در خرید هولدر موبایل

امروزه گوشی های موبایل گران ترین وسیله ای است که هر روز و هر ساعت با خود حمل میکنیم و استفاده از لوازم جانبی مرغوب و نگهداری از آن ها به دلیل قیمت بالا اهمیت زیادی دارد.

در هنگام خرید هولدر به کیفیت و نام شرکت تولید کننده آن توجه کنید و از برند های متفرقه خرید نکنید زیرا ممکن است در هنگام تکان های کابین خودرو مقاومت نداشته باشد و گوشی به پایین پرت شود.

پایه نگهدارنده موبایل را مناسب با سایز گوشی موبایل خود خریداری کنید تا در استفاده از آن به مشکل نخورید.

هولدر موبایل Baseus Mechanical Era Car Mount

خرید هولدر موبایل

هولدر Baseue روی درچه کولر خودرو نصب می‎شود. برای بار اول که از این هولدر استفاده میکنید سایز گوشی خود را تنظیم می‌کنید سپس در هر بار استفاده برای برداشتن گوشی کافیست با یک دست آن را بردارید. از ویژگی های خوب این هولدر گذاشتن و برداشتن گوشی راحت با یک دست است.

هولدر خودرو Baseus X Air Vent Car Mount Holder

 

راهنمای هولدر موبایل

پایه نگهدارنده موبایل Baseue مدل X محصولی با طراحی زیبا و بروز علاوه بر محکم نگاه داشتن گوشی ظاهری زیبا و مدرن به داشبور خودرو می‌بخشد. برند بیسوس از تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل و تبلت هولدر های بسیار با کیفیت و زیبایی را عرضه کرده است که از نظر زیبایی و استحکام محصول رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است.

هولدر دوچرخه

هولدر دوچرخه

این هولدر مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت است که به راحتی روی فرمان نصب می‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد و به خوبی از گوشی موبایل نگهداری می‌کند.

پایه نگهدارنده موبایل خودرو Remax Car Holder Navigation

پایه نگهدارنده موبایل خودرو

پایه نگهدارنده موبایل ویژه خودرو Remax Car Holder Navigation با طراحی زیبا و خاص ویژه داشبورد ماشین می‌باشد. این هولدر دارای امکان شارژ بوده و علاوه بر نگهداری گوشی آن را شارژ میکند.

نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل

1- به کیفیت ساخت پایه نگهدارنده موبایل توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این وسیله نگهدارنده گجت ارزشمند شماست و باید در برابر شرایطی نظیر افتادن خودرو در دست اندازها و حرکات ناگهانی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید)

2- به سایز پشتیبانی شده پایه نگهدارنده و ابعاد گوشی خود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.

3- بهتر است گیره‌های نگهدارنده دو طرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود.

4- توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهتی که نیاز دارید بچرخانید. این قابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.

5- در صورتی که از پایه نگهدارنده موبایل را برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید.

6- اگر قصد پارک خودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است