شهر اتاوا در کانادا

اتاوا یا ادوا، چهارمین شهر بزرگ کانادا و همچنین پایتخت این کشور به شمار می رود. شهر اتاوا به اندازه تمیز است که به عنوان سومین شهر تمیز در جهان مشهور می باشد. جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر هر گردشگری را وسوسه می کند تا سفری به این شهر داشته باشد.

به اوتاوا بیایید و غرق در زیبایی‌های این شهر شوید. اوتاوا شهری کوچک ولی زنده، مقصد مناسبی برای گردشگری خانوادگی و همچنین دارای زندگی شبانه پویا، گاهی سرد اما بدون شک، پر از جذابیت است.

 

شهر اتاوا 5

 

 

مختصری از تاریخ شهر اتاوا

از جمله عوامل سکونت در شهر اتاوا به دلیل صنعت چوب این شهر بوده است. بعد از جنگ در سال ۱۸۱۲ دولت کانادا مردم را ترغیب به مهاجرت به شهر اتاوا نمود، به همین دلیل جمعیت این شهر به طور چشمگیری افزایش یافت و امروزه پایتخت این کشور به شمار می رود.به همت “سرهنگ جان بای” ساخت کانال ریدو در این شهر بسیار مهم و مبتکرانه بود بطوریکه مسیری جایگزین با فاصله‌ای دورتر از مرز آمریکا به سوی مونترال گردید. این قضیه مربوط به سال ۱۸۳۲ میلادی می باشد و در آن زمان اسم این شهر بای تاون گردید و بعدها (در سال ۱۸۵۵ میلاد) نام آن به “اتاوا” تغییر پیدا کرد و در  سال ۱۸۵۷ بعنوان پایتخت کانادا منتخب گردید.

 

 

شهر اتاوا 6

 

 

آب و هوای شهر اتاوا

آب و هوای اتاوا مانند سایر مناطق کانادا ، سردسیر می باشد؛ در واقع اتاوا یکی از سردترین پایتخت های در دنیا می باشد و زمستان های آن سرمای طاقت فرسایی دارد. بهترین زمان برای سفر به شهر اتاوا کانادا ماه های مارچ و می است.

 

 

شهر اتاوا 4

 

 

شکم گردی در اتاوا

غذاهای کانادایی آنچنان در جهان مشهور نیستند، اما چند مورد از غذاهای سنتی این کشور حتما ارزش تست کردن را دارند این غذاها عبارتند از:

باناک (Bannock) باناک یکی از نان های فوری است که با آرد غلات درست می شود و تنوع زیادی دارد. این نان که در کانادا زیاد استفاده می شود معمولا با عسل و مربا خورده می شود.

پوتاین (Poutine) در واقع سیب زمینی سرخ کرده به همراه ورقه های خرد شده پنیر است که روی آن سس عصاره گوشت ریخته می شود و طعمی بسیار دلچسب پیدا می کند.

تورتیری (Toutiere) پای گوشت است که در شهر کبک در جشن هایی مثل کریسمس یا تعطیلات مختلف درست می شود. در حالی که پای گوشت های معمولی ترکیبی از گوشت و انواع مختلفی از سبزیجات است اما در تورتیری روی گوشت را شیرینی روغنی می پوشاند.

 

 

شهر اتاوا 3

 

 

جاذبه های مهم گردشگری در اتاوا

  • ساختمان پارلمان هیل
  • موزه جنگ
  • گالری ملی کانادا
  • آبشار Chaudière

 

 

شهر اتاوا 1

 

 

مراکز خرید اتاوا کانادا

  • مرکز خرید Bayshore Shopping Centre
  • پاساژ Rideau Centre
  • بازار ByWard
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است