مکان های تفریحی شهر لارناکا قبرس

مکان های تفریحی شهر لارناکا قبرس
شهر لارناکا ، شهری ساحلی در جنوب کشور قبرس است. این شهر دومین بندر تجاری مهم جزیره‌ی قبرس است و به سبب زیبایی‌های طبیعی و تفریحی و گردشگری که دارد ، از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری به شمار می‌رود.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مکان های تفریحی شهر لارناکا قبرس آشنا کنیم .
این شهر بیش از صد و پنجاه‌ هزار نفر جمعیت دارد و مانند تمام شهرهای ساحلی قبرس دارای دو بخش جدید و قدیمی است. رستوران‌ها ، هتل‌ها و مراکز اقامتی لارناکا در بخش جدید شهر ساخته‌شده‌اند . لارناکا بیش از چهار هزار سال قدمت دارد و در زمان باستان بهنام‌هایی چون سیتیوم و کیتیون خوانده می‌شده است.
از جاذبه‌های گردشگری لارناکا، با سواحل شنی زیبا و نخل‌های قد کشیده و خرم ، آب‌های زلال و آبی ، آسمانی تمیز و پاک و قایق‌هایی تفریحی و مجلل در بندرها خود ، سفری فراموش‌نشدنی را تقدیم مسافران و بازدیدکنندگانش می‌کند. بهترین زمان سفر به این ساحل بسیار زیبا ، ماه اوت( مرداد و شهریور ) است که در آن ماه ، جشن‌های بسیاری در لارناکا برگزار می‌شود. در این نوشته با تعدادی از بهترین واصلی‌ترین مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری لارناکا آشنا خواهیم شد.
لنگرگاه سلطنتی شهر لارناکا بهترین مکان برای شروع گردشگری در این شهر زیباست. در این مکان روزها پر از رفت‌وآمد جهانگردان و مسافران است و شب‌ها بسیار زیبا و به‌ یادماندنی است.
کیتیون باستانی
کیتیون باستانی در شمال غربی شهر لارناکا واقع‌شده است. در این منطقه معابدی متعلق به هزار و سیصد سال پیش از میلاد دیده می‌شوند. ازجمله آثار باستانی این منطقه می‌توان از معبد کهن فنیقی آستریت و دیوارهای باستانی شهر نام برد. ویرانه‌های این معبد بر روی معبدی کهن‌تر از دوران برنزی بناشده است. در این ناحیه معابدی از طلا ، برنز و عاج هم دیده می‌شوند که بسیار شگفت‌انگیز هستند.

کیتیون باستانی

مرکز غواصی غواصان آلفا

این مرکز برای مشتاقان به غواصی امکانات و فعالیت‌هایی آبی به وجود آورده است. در این مرکز ورزش‌ها  و تفریحات جذاب و جالبی چون بلند شدن در هوا با چتر به کمک اتومبیل و قایق موتوری ، موج‌سواری ، قایق‌سواری ، قایقرانی با کایاک و قایق‌های پدالی وجود دارند.

مرکز غواصی آلفا قبرس

پارک شتر مازوتوس

مازوتوس نام دهکده‌ای است که در آن مسافران می‌توانند سوار شتر شوند و از شترسواری لذت ببرند. این پارک در فاصله‌ی پانزده‌دقیقه‌ای لارناکا قرار دارد و دارای فضای بازی کودکان ، استخر شنا و رستوران‌هایی با غذاهای قبرسی  است.

پارک شتر مازوتوس قبرس

محل زندگی کروکویتا در عصر نوسنگی

تاریخ این ویرانه‌ها به هفت هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد.  از جاذبه‌های گردشگری لارناکا این ویرانه‌ها از معدود بناهای باستانی در شرق مدیترانه هستند که برجای‌ مانده‌اند. خانه‌های روستایی کهن ، مقبره‌های باستانی و دیوارهای دفاعی بسیاری در این منطقه پیداشده‌اند و به چشم می‌آیند.

کیتیون قبرسسلطان تک

هلا سلطان تک آرامگاه  حرام همسر اواداس بن بوده است که در سال ۶۴۹ پیش از میلاد به لارناکا یورش برده است. مقبره‌ی ساده‌ی او امروزه به مسجد تبدیل گشته است . این آرامگاه در نزد مردم قبرس مقدس شمرده می‌شود و سالانه هزاران زائر و بازدیدکننده دارد. و از جاذبه‌های گردشگری لارناکا است.

سلطان تک قبرس

از دیگر جاذبه‌های گردشگری لارناکا در این دریاچه‌ی شور و زیبا است که نود گونه از انواع پرندگان دیده می‌شوند. بیش از ده هزار فلامینگو هرساله از ماه فوریه تا ژانویه در این دریاچه به سر می‌برند. مقبره‌ی دم حرام در نزدیکی این دریاچه قرار دارد.

دریاچه ی نمک قبرس

کلیسای سنت لازاروس

ساختمان این کلیسا در قرن نهم میلادی بناشده است. بسیاری از کارشناسان تاریخی بر این باورند که این کلیسا بر روی آرامگاه خالی سنت لازاروس ساخته‌شده است و لازاروس در فرانسه به خاک سپرده‌شده است. هشت روز مانده به عید پاک، تمثالی از لازاروس را در خیابان‌های شهر لارناکا می‌گردانند.

کلیسای سنت لازاروس
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است