اجاره خانه در نیوزلند

اجاره خانه در نیوزلند

 میانگین قیمت برای خانه ویلایی سه خوابه از 80000دلار نیوزیلند در اتاگو تا 300000 دلار نیوز یلند در اوکلند ( گران ترین شهر ) متفاوت است و میانگین آن حدود 260000 دلار نیوزیلند است. آپارتمان ها اغلب گران تر از خانه های ویلایی و خانه های نیم مستقل اند چرا که همه در بخش های مرکزی شهر واقع شده اند، در حالیکه اکثر خانه ها در حومه شهرها قرار دارند (زندگی در مرکز شهر در سال های اخیر مد شده است ). قیمت هایی که در آگهی ها درج می شوند معمولا حدود 10 درصد بالاتر از ارزش واقعی ملک دربازار هستند.

نیوزلند اجاره خانه

هزینه ها
شامل حق الزحمه وکیل برای انتقال مالکیت ( معمولا بین 1000 تا2000 دلار نیوزیلند )، بعلاوه هزینه ثبت انتقال زمین ( به میزان 150 دلار نیوزیلند) است . بانک ها حق الزحمه اعطای وام ، با بهای معادل 1 درصد از میزان وام مطالبه می کنند و باید سپرده ای در بانک داشته باشید ( معمولا حداقل 500 دلار نیوزیلند).
وام محلی برای خرید مسکن
وام هایی تا 80 درصد قیمت ملک را می توانید از همه بانک های اصلی وانجمن های ساختمان سازی دریافت کنید. حداکثر دوره بازپرداخت 25 سال است، اگر چه رویه جاری ، 20 یا حتی 15 ساله است .
محدودیت مالکیت خارجی
خارجیان می توانند املاک کمتر از یک جریب را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند . برای املاکی که بیش از یک جریب باشند، اخذ مجوز از اداره ثبت زمین ناحیه یا هیأت ارزش گذاری زمین ضروری است . چنانچه خریدار مجوز اقامت دائم داشته باشد، به مجوز نیازی نیست.
استانداردهای ساختمانی
عموما بسیار خوب است ، اگر چه در خانه های ارزان تر از سقف های آهنی موجدار و دیوارهای بیرونی با روکوب تخته استفاده میشود که همیشه در آب و هوای نامساعد پایداری خوبی ندارند.
مالیات املاک
مالیات املاک( نرخ های مسکونی ) را که معمولا شامل هزینه آب نیز هست، مسئولان امر محلی بسته به اندازه ملک تعیین می کنند. صوتحساب سالیانه برای یک خانواده متوسط بین 1000 تا 2000 دلار است ( میانگین درواکلند 1142 دلار نیوزیلند است ). در برخی مناطق هزینه های اضافی برای برخی خدمات مثل جمع آوری زباله و آب اخذ می شود.
اجاره
معمولا درنیوزیلند ملک اجاره ای به آسانی قابل دسترسی است، اگر چه ممکن است در شهرهای دانشگاهی یافتن آن دشوار باشد. اولکند و ولینگتون گران ترین مناطق برای اجاره هستند و اجاره یک آپارتمان کوچک در حدود 200 دلار نیوزیلند درهفته و برای یک خانه در حدود 300 دلار نیوزیلند در هفته است . خارج از این دو شهر، می توانید انتظار پرداخت مبلغی به میزان 50 درصد کمتر از مبالغ ذکر شده در بالا را داشته باشید . مسکن اجاره ای معمولا به صورت غیر مبله اجاره داده می شود و دوره اجاره معمولا حداقل 12 ماه است.
لوازم شخصی
افراد مقیم دا ئم می توانند کالاهایی را که 12 ماه تحت مالکیت داشته اند ( از جمله اتومبیل ) بدون پرداخت گمرکی وارد کننده، هر چند در این مورد محدودیت هایی اعمال می شود.
خدمات شهری
شرکت های برق محلی، که اکثرا به بخش خصوصی واگذار شده اند، برق را در نیوزیلند تامین می کنند. قیمت ها مناسب است، برق 230 ولت و تامین آن معمولا قابل اطمینان است. جزیره شمالی تقریبا در همه مناطق لوله کشی گاز دارد اما در جزیره جنوبی فقط شهرهای کریستچرچ و دوندین گاز لوله کشی دارند، ا ما گاز کپسولی فراوان است. نرخ آب معمولا ثابت است و جزو مالیات املاک محلی اخذ می شود، اگر چه برخی منازل جدید ممکن است کنتور آب مخصوص به خود داشته باشند. آب معمولا فراوان است ، با این وجود در برخی مناطق جزیره شمالی، خشکسالی هایی اتفاق می افتد.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است