شهربازی های ترکیه

شهر بازی های ترکیه
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با یکدیگر با شهربازی های ترکیه آشنا بشیم .
پارک و شهربازی ویالند در ترکیهVialand2
پارک و شهربازی ویالند در ترکیه، بزرگترین پارک تفریحی و شهربازی استانبول است. ویالند در قسمت Golden Horn استانبول(که بخش اروپایی این شهر را به دو قسمت تبدیل می کند) واقع شده است. این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و از طریق متروی تکسیم می توان به گلدن هورن رسید. پارک در تقاطع دو بزرگراه عمده در مرز ایوب و شهرداری Gaziosmanpaşa واقع شده است.
مجموعه ویالند استانبول شامل شهربازی، مرکز خرید، پارک آبی، پارک موضوعی یا تم پارک(که در پاییز ۱۳۹۳ افتتاح شده) و هتل Vialand Palace Hotel است که در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا شده است. ساخت این مجموعه عظیم از سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز شد و در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۳ درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.
در پارک ویالند استانبول اسباب تفریح و سرگرم بسیار فراوان است که میتوان به برخی از آنها اشاره کرد:
*Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی
*Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذت بخش خانوادگی

ژوراسیک لند | Jurassic Land
Jurassic Land
ژوراسیک لند، پارک و موزه ای بزرگ با مساحت ۱۰,۰۰۰ متر مربع است که در آن ۷۰ نوع دایناسور شبیه سازی شده به چشم می خورد. در موزه پارک ژوراسیک استخوان ها و تخم های این جانوران غول پیکر در معرض دید عموم قرار گرفته اند و داستان و اطلاعات این موجودات به نحوی قابل توجه در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.
این پارک بر اساس مفهوم یادگیری و بازی ساخته شده و برای هر دو دسته سنی کودک و بزرگسال جذاب است. همچنین جالب است بدانید که بزرگ ترین سینمای ۴ تا ۶ بعدی ترکیه در پارک ژوراسیک قرار دارد. از دیگر امکانات پارک ژوراسیک می توان به آزمایشگاه این پارک اشاره کرد که فرصتش را دارید تا در آزمایشگاهش لحظات مفرح و آموزشی هیجان انگیزی را تجربه کنید. همچنین  یک سالن نمایش انیمیشنی، محوطه کاوش، بزرگ ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، محلی برای برگزاری جشن تولد، یک کافه و یک مغازه هدیه با هدایایی منحصر به فرد و مفهومی در انتظار شماست.
ساعات بازدید: ۱۰ تا ۲۱
هزینه ورود: ۲۹- ۳۹ لیر (حدود ۲۹ هزار تا ۳۹ هزار تومان)
آدرس: استانبول، بایرام پاشا، مرکز خرید فروم استانبول، ژوراسیک لند
ویا لند | Vialand
vialand3
ویا لند یکی از بهترین و بزرگ ترین پارک های موضوعی استانبول است که در محله ایوپ و در نزدیکی پل گلدن هورن قرار گرفته است. وسعت این پارک موضوعی برابر با ۱۰۰ زمین فوتبال است. مجموعه تفریحی ویا لند به طور عمده از سه بخش دنیای بازی، دنیای افسانه ها و دنیای هیجان و ماجراجویی ست که در کل شامل بیش از ۵۰ بازی مختلف است. ویا لند تنها مختص به بازی های مختلف نیست و در این مجموعه وسیع، یک مرکز خرید، تعداد زیادی بوتیک های فوق العاده و محلی برای برگزاری فستیوال ها و رویدادها وجود دارد.
ساعات بازدید: دوشنبه تا پنج شنبه: ۱۰ تا ۱۹؛ جمعه تا یکشنبه: ۱۰ تا ۲۱
ساعات کار مرکز خرید روزانه بین ۱۰ تا ۲۲ می باشد.
هزینه ورود:
بزرگسالان (۱۵ تا ۵۹): ۱۲۹ لیر (حدود ۱۲۹ هزار تومان)
کودکان (۴ تا ۱۴): ۱۱۹ لیر (حدود ۱۱۹ هزار تومان)
آدرس: استانبول، ایوب، خیابان گیرنه، منطقه یسیلپینار

ویا سی تما پارک | ViaSea Tema Park
ViaSea Tema Park
ویا سی که با تکنولوژی های به روز و استاندارد دنیا ساخته شده، ۳۵ بخش تفریحی و بازی مختلف دارد که مهم ترین آن ترن هوایی رد فایر است. ترن رد فایر، پنجمین ترن هوایی سریع و بزرگ قاره اروپاست. به گونه ای که در طی ۲ ثانیه به نهایت سرعت خود یعنی ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می رسد. طول مسیر این ترن هوایی ۹۸۰ متر است و در هر بار حرکت، ۱۲ نفر را در خود جای می دهد. بیش ترین ارتفاعی که این ترن هوایی طی می کند، ۵۵ متر است.
یکی دیگر از ویژگی های ویا سی تما پارک، وجود آکواریومی با طولانی ترین تونل در شهر استانبول است. در این آکواریوم طیف رنگارنگ و مختلفی از موجودات دریایی در محیط طبیعی خود در معرض دید عموم قرار گرفته اند.
از دیگر ویژگی های این مجموعه تفریحی، برگزاری کنسرت رایگان شبانه در ساعت ۲۰ هر شب است.
ساعات بازدید: دوشنبه تا شنبه: ۱۲ تا ۲۴
یکشنبه: ۱۴ تا ۲۴
هزینه ها:

ورودی بزرگسالان (افراد بالای ۱۵ سال): ۹۴ لیر (حدود ۹۴ هزار تومان)
ورودی کودکان ۴ – ۱۴ سال: ۸۴ لیر (حدود ۸۴ هزار تومان)
ورودی کودکان ۰ تا ۳ سال: رایگان
ورودی گروه های ۳، ۴ و ۵ نفره به ترتیب: ۲۵۰، ۳۲۵ و ۳۹۹ لیر (حدود ۲۵۰، ۳۲۵ و ۳۹۹ هزار تومان)

آدرس: استانبول، توزلا، خیابان بالیکچیلار ۲۰، کامی

پارک کودک فشانه | Feshane Childrens Amusement Park
Feshane Childrens Amusement Park
پارک کودک فشانه نیز در محله ایوب درست در کنار گلدن هورن قرار دارد و ترکیب جالبی از طبیعت آبی و رنگ و نور شهربازی است. همان طور که از نامش بر می آید، اکثر بازی های این مجموعه مناسب کودکان است.
ساعات بازدید: ۹ تا ۱۸
هزینه ورود:
بزرگسالان: ۶۰ لیر (حدود ۶۰ هزار تومان)
کودکان (۳ تا ۱۴) و افراد بالای ۶۵ سال: ۴۵ لیر (حدود ۴۵ هزار تومان)
کودکان ۰ تا ۲ سال: رایگان
آدرس: استانبول، ایوب، نیسانسی

پارک شهر بایرام پاشا | Bayrampaşa City Park
Bayrampaşa City Park
پارک شهر بایرام پاشا فرصت مناسبی را در اختیار شهروندان قرار می دهد تا کمی از شلوغی و سر و صدای شهری دور شده و اندکی طبیعت را لمس کنند.
از امکانات این پارک می توان به یک ترن هوایی، زمین های ورزشی بسکتبال، فوتبال، والیبال و تنیس، انواع بازی های کودکان، برج پرچم، استخر و آبشار و مسیرهای دوچرخه و موتورسواری اشاره کرد.
علاوه بر این آمفی تئاتر، سالن روباز سینما، محوطه نمایشگاه و آموزش هنرهای زیبا، مرکز سلامت و طیفی از ستوران ها، کافه ها و کافه تریا ها نیز در پارک بایرام پاشا به چشم می خورد. همچنین ۷ارک بایرام پاشا با یک پارکینگ اختصاصی، خیال بازدیدکنندگان را از بابت جاپارک راحت می کند.
ساعات بازدید: ۷ تا ۲۴
آدرس: استانبول، بایرام پاشا ۳۴۰۴۵، هودوت یولو شماره ۱، کوکاتپ

لونا پارک بوستانسی | Bostancı Lunaparkı
Bostancı Lunaparkı
لونا پارک بوستانسی، شهربازی بزرگی با انواعی از بازی های مخصوص کودکان و بزرگسالان است که اتفاقا دسترسی بسیار مناسبی از مرکز شهر استانبول دارد.
این پارک از سال ۲۰۰۴ افتتاح شده و در آن یک ترن هوایی نیز به چشم می خورد. بازی راک ان رول این شهربازی یکی از هیجان نگیزترین بازی های لوناپارک است.
خوب است بدانید که به راحتی می توانید با حمل و نقل عمومی خود را به لونا پارک بوستانسی برسانید.
ساعات بازدید: ۹ تا ۲۱
آدرس: استانبول، کادیکوی، بوستانسی

فلوریا لونا پارک | Florya Lunapark
Florya Lunapark
شهر بازی فلوریا لونا پارک، یکی از پارک هایی است که می توانید با خانواده به آنجا بروید و در کنار دریا به تفریح و استراحت بپردازید. گرچه فلوریا لونا پارک چندان بزرگ نیست، اما جذابیت و بازی های مناسبی دارد. همچنین امکان این را دارید تا در محوطه شهربازی و در کنار ساحل به دوچرخه سواری بپردازید.
آدرس: استانبول، بیوکجکمس

فان لب | Fun Lab
Fun Lab
فان لب شهربازی سرپوشیده ای  است که در دو مرکز خرید بزرگ استانبول به نام های جواهیر مال و فروم استانبول شعبه دارد. در این شهربازی، بازی های مهیج و متنوعی به چشم می خورد که همگی از استانداردهای جهانی پیروی کرده و کیفیت بالایی دارند. ماشین های بازی، خدمه خوش برخورد و امکانات قابل اطمینان از مزایای این شهربازی زنجیره ای می باشد.
آدرس ۱: استانبول، شیشیلی ۳۴۴۰۰، خیابان بیوکدره شماره ۲۲، مرکز خرید جواهیر، محله ماییس ۱۹، شهربازی جواهیرمال

آدرس ۲: استانبول، بایرامپاسا، خیابان پاشا، محله کوکاتیپ، شهربازی فروم استانبول

موی پارک | Moipark
موی پارک، شهربازی مرکز خرید استانبول مال، یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شهربازی های اروپایی استانبول می باشد و تجربه هیجان انگیز و فراموش ناشدنی را از تاب خوردن برای بازدیدکننداگن رقم می زند. این شهربازی در کل فضایی برابر با ۱۲.۰۰۰ متر مربع را در برگفته و در آن طیفی از انواع بازی ها برای کودکان چهار سال به بالا را ارائه می دهد.
آدرس: استانبول، بلوار محموتبی باساکسهیر، سلیمان دمیرال

ویا کریزی پارک | Via/Crazy Park
Crazy Park
ویا کریزی پارک در واقع مجموعه تفریحی و بازی مرکز خرید ویا پورت در اطراف شهر استانبول است. این مجموعه تفریحی بخش هایی چون کارتینگ، لونا پارک، سینما ۸ بعدی، بولینگ و باشگاه اسب کودکان وجود دارد.
ساعات بازدید: ۱۰ تا ۲۲
آدرس: استانبول، پندیک، ویاپورت، خیابان دداپاشا ۱۹، محله ینی شهیر

ایکستریم اونچر استانبول | Xtrem Aventures İstanbul
Xtrem Aventures İstanbul
ایکستریم اونچر استانبول، مجموعه تفریحی بسیار هیجان انگیزیست که گرچه در حاشیه شهر استانبول قرار گرفت است، اما آن قدر متنوع و وسیع است که ارزش رفتن و وقت گذاشتن را دارد. در این مجموعه، بازی ها و تفریحات مخصوص تمام افراد خانواده به چشم می خورد که از سرسره کودکان بگیرید تا موانع بازی و زیپلاین و ۴۷ بازی دیگر از آن جمله اند. باید بدانید هزینه های تفریح در این پارک هیجانی، بسته به نوع بازی متفاوت می باشد.
امکانات این مجموعه تنها به بخش تفریحی خلاصه نمی شود و در کنار ایکستریم اونچر، یک مرکز خرید بزرگ و مجلل دیده می شود که بسیاری از برندهای معروف در آن شعبه دارند. از آن جا که این مجموعه تفریحی فاصله زیادی با مرکز شهر استانبول دارد، می توانید از سرویس های این مجموعه استفاده کنید.
ساعات بازدید: شنبه یکشنبه: ۱۰ تا ۲۰؛ سه شنبه تا جمعه : ۱۰ تا ۱۸
هزینه ها:
بسته اکستریم: ۶۷ لیر (حدود ۶۷ هزار تومان)
هزینه برای گروه ۳ نفره: ۱۳۳ لیر (حدود ۶۷ هزار تومان)
هزینه برای گروه ۴ نفره: ۱۷۸ لیر (حدود ۱۷۸ هزار تومان)
هزینه بسته به نوع بازی: بین ۲۳ تا ۵۶ لیر (حدود ۲۳ تا ۵۶ هزار تومان)
آدرس: استانبول، مسلک

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است