محله پودونگ شانگهای چین

محله پودونگ یک ناحیه از شانگهای می باشد که در شرق رودخانه هوآنگ پو قرار دارد. پودونگ شانگهای در مقابل مرکز شهر تاریخی این شهر در پوکسی قرار دارد. در پوانگ شانگهای ساختمان های مشهور و مراکز تفریحی و گردشی بیشماری وجود دارد که دارای قدمت بسیار زیادی هستند. امروزه ناحیه پودونگ شانگهای یکی از مقاصد گردشگری دنیا می باشد و افراد زیادی هر ساله به بازدید از پارک ها و مراکز تفریحی و گردشی این شهر می روند تا از بهترین و زیباترین مکان ها بازدید کنند.

 

 

پودانگ 3

 

 

محله پودونگ شانگهای

همانطور که گفته شد، پودونگ شانگهای در شرق رودخانه هوانگ پو قرار دارد و دارای قسمت های قدیمی و مدرن می باشد. در ابتدا این منطقه زمین کشاورزی بود و پیشرفت زیادی نداشت. اما کم کم پیشرفت کرد و تبدیل به یک ناحیه شد. در اول اکتبر سال 1992 منطقه اصلی ناحیه پودونگ و ناحیه چانگشا با هم ادغام شدند و یک منطقه جدید پودونگ را ایجاد کردند. قسمت غربی از بخش پودونگ به عنوان ناحیه تجاری و مالی تعیین شدند و یک قطب مالی برای چین مدرن و پیشرفته شد. چندین ساختمان در این مکان ساخته شد که شامل برج مروارید شرقی، ساختمان جین موآ و مرکز مالی جهانی شانگهای با ارتفاع 494 متر و برج شانگهای می شود. این ساختمان ها در مسیر خیابان قرار دارند و از ناحیه تاریخی به وضوح قابل رویت هستند.

 

 

پودانگ 4

 

دولت و جمعیت پودونگ شانگهای

دولت پودونگ شانگهای موقعیتی مانند شهرهای بین رتبه و بزرگ دارد. این به دلیل اندازه و اهمیت پودونگ به عنوان یک قطب مالی چین می باشد. حزب کمونیست پودونگ یک اداره بزرگ در این ناحیه می باشد که به وسیله دولتمردان پودونگ دنبال می شود. پودونگ یک ناحیه بسیار شلوغ در شانگهای می باشد. بر طبق سرشماری سال 2010 بیش از 5.000.000 نفر در آن زندگی می کنند. رشد جمعیت این شهر بیش از حد ملی است چرا که یک مقصد مهاجرتی بسیار مشهور می باشد.

 

 

پودانگ 2

 

 

جاذبه های گردشگری محله پودونگ شانگهای

محله پودونگ شانگهای دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که در نواحی و قسمت های مختلف شهر قرار گرفته اند. تمامی این قسمت ها باعث جذب گردشگران بسیار زیادی از گوشه و کنار دنیا می شود. چند مورد از جاذبه های پودونگ شانگهای را نام می بریم تا بتوانید در سفر به این ناحیه آنها را بازدید کنید.

  • برج شانگهای
  • مرکز مالی جهانی شانگهای
  • پارک دیزنی لند شانگهای
  • موزه علمی و تکنولوژی
  • فروشگاه ریور
  • پارک اکسپو
  • فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است