مراکز تفریحی چک

مراکز تفریحی چک
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز تفریحی چک آشنا بشیم .
پل چارلز (Charles Bridge)

پل چارلز پراگ

یکی از نمادهای زیبا و تاریخی شهر پراگ و از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور است که بر روی رود ولدآوا (Vltava) ساخته شده است.

باغ وحش پراگ

باغ وحش پراگ

این باغ وحش که چند کیلومتری دورتر از شهر پراگ قرار دارد، با وسایل نقلیه عمومی، دسترسی به آن  نسبتا آسان است.
این باغ 69 هکتاری، حدوداً 5000 نوع حیوان را در خود جای داده است. این باغ نه تنها به خاطر حیوانات آن بلکه، به خاطر مناظر زیبای آن ارزش دیدن دارد.

دنیای زیر آب 

دنیای زیر آب پراگ

بزرگترین آکواریوم جهان،در جمهوری چک، در محل دائمی نمایشگاه واقع شده است که، توسط  تراموا 15 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. مخزن ماهی غول پیکر، حاوی 000/100 لیتر آب دریا می باشد که با حدود 4.5 تن مرجان تزیین گردیده است. این آکواریوم بزرگ شامل مجموعه ای از ماهی های زیبا و رنگارنگ است که از مرجانها تغذیه می کنند.

پارک ملی Šumava

پارک ملی پراگ

پارک ملی سوماوا دارای یکی از زیباترین آبشارهای اروپا می باشد، آبشار  نهر سفید نام این زیبای طبیعی است.

کتابخانه کلمنتینوم

کتابخانه کلمنتینوم پراگ

این کتابخانه دارای محیطی آرام و زیباست که در بخش قدیمی‌تر شهر پراگ واقع شده است. اینجا اولین کتابخانه کشور چک به شمار می‌رفت تا آنکه صدها سال پیش، ژزوئیت‌های کاتولیک، کتابخانه‌ی کینگ چارلز را به این نقطه منتقل و آن را با دانشگاه کینگ چارلز یکی کردند. مجموعه کتب با ارزش این کتابخانه، حاوی اسناد تاریخی از افرادی همچون تیکو براهه*، آمادئوس موتزارت **و جان آموس کمنیوس*** است؛ به علاوه ادبیات چک و دیگر کتب تاریخی را نیز می‌توان در این مکان یافت. امروزه این کتابخانه نزدیک به شش میلیون جلد کتاب دارد و سالانه نیاز یک میلیون نفر را برآورده می‌نماید.

جزیره کامپا

جزیره کامپا
 

یکی از قسمت های عجیب اما زیبای کشور چک جزیره ی کامپا میباشد که به عنوان دومین جزیره ی زیبای دنیا شناخته میشود البته این لقب از حیث زیبایی شهری و معماری و همینطور زیبایی طبیعی به آن اختصاص داده شده است. اگر برایتان جالب است که اولین و سومین جایگاه از نظر زیبایی به کدام جزایر اختصاص دارد باید بدانید که اولین جایگاه در جزیره سنت لودویگ در پاریس بود و سومین جایگاه در جزیره آدا سیگانلیا در بلگراد قراردارد این نمودار توسط VirtualTourist سرور معتبر مسافرتی ایجاد شده است. این منطقه ازکشور پراگ بسیار شگفت انگیز است که به نظر می رسد تقریبا غیر واقعی باشد. شما می توانید بسیاری از بناهای تاریخی پراگ را از ارتفاعات جزیره ی کامپا ببینید .از یک طرفشما دیدگاهی پانورامیک از قلعه پراگ، کلیسای سنت ویتس و پل چارلز خواهید داشت طرف دیگر نمایشگاه تئاتر ملی را مشاهده میکنید.

رودخانه ولدآوا

رودخانه ولدآوا

رودخانه ولتاوا یا مولداو، یکی از رودهای جنبی که در طرف چپ البه جاری است و به‌آن منتهی می‌شود. از جریانات اصلی منطقه بوهم در جمهوری چک که دارای ۴۴۰ کیلومتر طول است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است