نیوزلند به نزدیکان قربانیان کرایست‌چرچ روادید دائمی می‌دهد

روادید دائمی نیوزیلند

 

اداره مهاجرت نیوزلند اعلام کرد که نزدیکان قربانیان حملات تروریستی ۱۵ مارس به مساجد شهر کرایست چرچ می‌توانند برای دریافت روادیدی که اجازه اقامت دائمی آنان در این کشور را خواهد داد، درخواست کنند. اداره مهاجرت نیوزلند در این خصوص اعلام کرده است که نوع جدیدی از روادید برای آنان در نظر گرفته شده است.

اخذ درخواست برای دریافت این نوع روادیدی از چهارشنبه آغاز می‌شود. هدف از آن نیز فراهم کردن شرایط لازم برای نهایی شدن وضعیت مهاجرت آنان به نیوزیلند اعلام شده است.

گفتنی است در پی حمله تروریستی ۱۵ مارس جاری به مسجد «النور» و مسجدی دیگر در محله «لینوود» شهرکرایست‌چرچ نیوزلند حین اقامه نمازجمعه، ۵۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. جاسیندا آردرن نخست‌وزیر نیوزلند در نشست خبری پس از حملات تروریستی مرگبار به دو مسجد در این کشور گفته بود: ۳ نفر از جمله یک شهروند استرالیایی در ارتباط با این حمله بازداشت شده و هیچ یک سابقه کیفری ندارند.نخست‌وزیر نیوزلند بلافاصله پس از این حمله، قول داد که قوانین مالکیت و حمل سلاح در این کشور را اصلاح کند. دولت این کشور نیز در همین راستا با ممنوعیت تملک و حمل سلاح‌های نیمه اتوماتیک و نظامی موافقت کرد.

نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است، این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده و مناطق خودمختار نیو، جزایر کوک ، توکلائو و راس را هم در بر می‌گیرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است