وقوع انفجار در فیلیپین همزمان با آغاز انتخابات

دو بمب در فیلیپین

با آغاز انتخابات محلی فیلیپین، دو انفجار در این کشور روی داد که البته تلفاتی بر جای نگذاشت.

انتخابات میان دوره ای فیلیپین امروز (دوشنبه) با وقوع دو انفجار در این کشور آغاز شد.
این درحالی است که بر اساس نظر سنجی ها، همپیمانان رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین نبض انتخابات این کشور را در اختیار دارند.
تدابیر امنیتی در فیلیپین با اعزام 160 هزار نیروی پلیس و 98 هزار سرباز برای تامین امنیت بیش از 36 هزار حوزه راگیری در سراسر فیلیپین تشدید شده است و از ماه ژانویه ممنوعیت حمل سلاح و از دیروز (یکشنبه) ممنوعیت استفاده از مشروبات الکلی در این کشور اعمال شده است.
به گفته پلیس فیلیپین، انفجار دو نارنجک در منطقه داتو اودین سین سُوات در استان ماگیندانائو در 960 کیلومتری جنوب مانیل تلفاتی نداشت.
سرهنگ رونالد بریونس رئیس پلیس این منطقه گفت، نخستین انفجار چند ساعت پیش از آغاز انتخابات نزدیک اتوبانی در داتو اودین و انفجار دوم پس از گذشت یک ساعت از آغاز رای گیری در پانصد متری یکی از حوزه های رای گیری صورت گرفت.
بریونس افزود: همچنان در حال تحقیق درباره این دو حادثه هستیم و معتقدیم هدف از این انفجار ترساندن مردم و جلوگیری از شرکت آنها در انتخابات است.
در انتخابات امروز، نامزدها برای تصدی بیش از 18 هزار کرسی شوراهای شهری و سنا رقابت می کنند. رقابت اصلی در انتخابات، بر سر 12 کرسی از 24 کرسی مجلس سناست که آخرین پایگاه مخالفان رئیس جمهور 74 ساله این کشور به شمار می رود.
مردم فیلیپین همچنین برای انتخاب بیش از 240 عضو پارلمان که از مدتها پیش در کنترل حامیان دوترته است ، به پای انتخابات می روند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است