اولین سریال رمضانی کشور عراق

سریال رمضان عراق

هر روز عصر در تماشاخانه «منتدی مسره» در خیابان «رشید» بغداد،عوامل اولین درام تلویزیونی در عراق در این ساختمان که متعلق به قرن نوزدهم است جمع می شدند تا این سریال را به ماه مبارک رمضان برسانند.

به این ترتیب در بغداد،هنر بار دیگر زنده می شود و امید و آرامش را برای مردم در کشوری که برای بازسازی خود پس از 16 سال تلاش می کند،می آورد.

همچنین پس از دو دهه،دو نفر از بازیگران مطرح عراقی به وطن خود برگشته و در این درام 20 قسمتی تحت عنوان «هتل» که قرار است در روزهای ماه مبارک رمضان از تلویزیون عراق پخش شود،ایفای نقش می کنند.

«حسن حسنی»،ستاره فیلم های درام دهه 1990 میلادی که کارگردانی سریال تلویزیونی هتل را بر عهده دارد،در این باره می گوید: «مردم عراق عاشق درام هستند.»

این اولین درام رمضانی است که از سال 2012 میلادی در عراق تولید می شود.

در سراسر جهان اسلام و در طول ماه مبارک رمضان سریال هایی با مضمون های عشق،جنگ،ظلم و دیگر مسائل روز و همچنین با مضمون های معنوی برای روزه داران به نمایش گذاشته می شود.

سال ها بود که عراقی ها درام های کشورهای دیگر مانند درام سوریه ای «باب الحاره» در مورد جنبش استقلال دهه 1930 از فرانسه را تماشا می کردند.

با «هتل»،عراقی ها پس از تجربه طولانی بی ثباتی در بغداد که از زمان حمله سال 2003 آمریکا به عراق تجربه کرده بودند برای اولین بار یک سریال درام خانگی را تماشا خواهند کرد.

کارگردان در این باره می گوید: «همه ما نویسندگان،کارگردان ها و بازیگران ،بی صبرانه در انتظار چنین لحظه ای بودیم.»

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است