ایران در رقابت های جودوی آسیا نافرجام ماند

جودو قهرمانی آسیا

رقابت های جودوی قهرمانی آسیا با حضور 273 ورزشکار از 40 کشور به میزبانی فجیره امارات برگزار شد و در نهایت ژاپن در مجموع 2 بخش مردان و زنان با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و موفقیت سال های اخیر را تداوم بخشید.
مغولستان با عملکرد درخشان تیم مردان خود با 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کره جنوبی با 2 طلا، 3 نقره و 6 برنز به عنوان سومی دست یافت.
تیم های چین، قزاقستان، ازبکستان، کره شمالی، تاجیکستان، چین تایپه و استرالیا نیز در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفتند.تیم ایران هم در مجموع 2 بخش مردان و زنان با یک عنوان پنجمی و 2 هفتمی در جایگاه نازل سیزدهم قرار گرفت. در بخش مردان نیز تیم مردان کشورمان به رتبه ای بهتر از دوازدهمی نرسید.
این درحالی است که تیم جودوی مردان ایران سال گذشته در رقابت های جهانی باکو با مدال طلای «سعید مولایی» و برنز «محمد محمدی بریمانلو» در جایگاه چهارمی قرار گرفته بود.
تیم جودوی ایران متشکل از 11 ورزشکار (8 مرد و 3 زن) بدون کسب حتی یک مدال برنز به کار خود در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 پایان داد تا بدترین نتیجه تیم ایران در تاریخ رقابت های قهرمانی آسیا پس از 24 سال تکرار شود.

پیش از این تنها یک مرتبه در مسابقات سال 1995 که به میزبانی هند برگزار شده بود، تیم جودوی ایران از رسیدن به مدال بازمانده بود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است