زارا سایت فروش آنلاین لباس را در امارات راه انداخت

زارا سایت امارات

 

زارا، این فروشگاه خرده فروشی مد اسپانیانی هم اکنون دارای شعبه‌های فیزیکی در دبی است، اما خریداران ازین پس می‌توانند لباس‌های خود را به راحتی از خانه انتخاب و درب منزل تحویل بگیرند!

این وبسایت در زبان‌های عربی و انگلیسی راه اندازی شده ات و انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه را ارائه می‌کند.

پرداخت‌ها نیز می‌توانند از طریق کارت اعتباری و یا تحویل نقدی باشند. هزینه تحویل کالا در محل 25 درهم در هر سفارش است، البته برای خریدهای بیشتر از 200 درهم، کاملا رایگان است .

زارا، یک برند اسپانیایی پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد.

زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحیاسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو وتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوسو برشکا نیز می‌باشد.

این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌است.

آمانسیو اورتگا، مؤسس زارا، اولین فروشگاهش را در سال ۱۹۷۵ در یکی از خیابان‌های مرکز شهر لاکرونیا در گالیسیای اسپانیا افتتاح کرد.

وی اولین فروشگاه خود را برگرفته از فیلمی کلاسیک از سینمای یونان زوربا نامگذاری کرد، اما از بداقبالی دو بلوک دورتر باری به همین نام وجود داشت، صاحب آن بار، نزد اورتگا آمد و گفت: وجود دو مغازه به نام زربا در نزدیکی هم برای مردم گیج‌کننده خواهد بود، مضاف بر اینکه آن‌ها برای تابلوی جلوی بار قالب حروف را سفارش داده بودند، در نتیجه اورتگا به دنبال اسم جدیدی برای فروشگاهش گشت و اسم زارا را یافت، او برای شروع اقدام به تولید لباس‌های ارزان قیمت و مطابق مد کرد، که بسیار محبوب بود، پس از موفقیت اولین فروشگاه، وی در سرتاسر اسپانیا شعبه‌های دیگری نیز افتتاح کرد.

در ابتدای دهه ۱۹۸۰ وی به وسیله روشی که مد مقطعی نامید، روند طراحی و تولید و فرایند توزیع محصولات خود را به منظور کاهش تأخیر در تحویل و واکنش به گرایش‌های جدید مردم تغییر داد و با این کار به این روند سرعت بخشید، در نتیجه این استراتژی جدید شرکت اساس پیشرفت‌های خود را استفاده از فناوری اطلاعات و استفاده گروهی از طراحان به جای افراد قرار داد.

در خلال دههٔ هشتاد میلادی شرکت زارا توسعهٔ بین‌المللی خود را شروع کرد و برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ شعبه‌ای در پورتو واقع در پرتغال آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۸۹ وارد ایالات متحده و پس از آن در سال ۱۹۹۰ وارد فرانسه شد، در دههٔ نود نیز با افزودن مکزیک (۱۹۹۲)، یونان (۱۹۹۴)، بلژیک و سوئددر همان سال و… توسعه خود را تا رسیدن به رقم کنونی خود یعنی چیزی بیش از ۷۳ کشور جهان ادامه داد.

آدرس سایت: zara.com/ae

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است