نمایشگاه نفت و گاز آسیا

نمایشگاه نفت و گاز

نمایشگاه نفت و گاز آسیا (OGA) از ۲۸ الی ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می گردد. نمایشگاه نفت و گاز آسیا (OGA) به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه صنعت نفت و گاز در آسیا است که هر دوسال یکبار در کشور مالزی برگزار میگردد. این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت در بازه ی سه روزه ی این نمایشگاه نظرات و اطلاعات خود را با دیگر شرکت ها به اشتراک بگذارند و از فرصت های جدید آگاهی یابند. این نمایشگاه از به روزترین فناوری ها، تجهیزات و ماشین آلات در حوزه های نفت، گاز و مهندسی پتروشیمی پرده برداری مینماید. حضور بیش از ١٧٠٠ شرکت از ۵٠ ایالت جهان سبب شده تا این نمایشگاه معتبرترین نمایشگاه نفت و گاز در آسیا شود. این نمایشگاه میزبانی ١٢ غرفه از کشور های پیشرو در صنعت نفت و گاز را بر عهده دارد. از جمله این کشورها میتوان استرالیا، اتریش، بلژیک، چین، فرانسه و ایالت متحده ی آمریکا را نام برد. این نمایشگاه برای دستیابی به بالاترین جایگاه جهانی، جدیدترین فناوری ها را در زمینه ی اکتشاف، تولید و انتقال را به علاقمندان ارائه مینماید. با برگزاری کنفرانس های فناوری زیرآب در شانزدهمین دوره از این نمایشگاه، OGA همواره در حال جذب شرکت کنندگان توسط افزودن کنفرانس آسیایی SUBSEA به برنامه اش میباشد. سیستم ها و تجهیزاتی که در سال در این نمایشگاه به عرضه در می آید از به روزترین نقشه های پتروشیمی اقیانوس آرام، سواحل مالزی و دیگر نقاط جهان بهره میجویند.

چرا باید در نمایشگاه نفت و گاز آسیا ٢٠١٩ حضور یافت؟
حضور گسترده بیش از ٢٢٠٠٠ بازرگان از ٧٢ کشور مختلف در این نمایشگاه پیش بینی شده است. نمایشگاه OGA همچنین نقش مهمی را برای بازارهای منطقه ای و شرکت های بزگ مانند: کامرون، دلیوم و تانجونگ ایفا میکند. همچنین مقامات مشهور پتروناس جهت بازدید در این نمایشگاه حضور میابند.

این نمایشگاه فرصت فوق العاده ای برای بازدید و آشنایی با شرکت های نفت و گاز میباشد. همچنین این نمایشگاه مکان مناسبی برای معاشرت و تبادل اطلاعات و ایده ها با شرکت های آسیایی پیشرو در صنعت نفت میباشد. نمایشگاه نفت و گاز آسیا را نیز میتوان یک قطب شبکه ای دانست که بیش از ٢٠٠٠ صنعتگر را برای ارائه ی تخصص، دانش و اطلاعات خود گرد هم آورده است. این نمایشگاه زمینه ی مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده تا بتوانند از بهترین راه حل هایی را که صنعت نفت معرفی میکند بهره جویند. بازدیدکنندگان از کشورهای مختلفی در این نمایشگاه حضور میابند. این نمایشگاه مهندسان نفت، برق، عمران و مدیران پالایشگاه ها و متخصصین ژئوفیزیک را مجذوب خود میسازد.
محصولاتی را که شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه میدهند عبارتست از فناوری های حفاری، بازیافت نفت، فناوری ها و خدمات ژئوفیزیک، تولید تجهیزات نفت و گاز، پمپ، تانکر و . . .
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است