اجاره خانه در اسلواکی

اجاره خانه در اسلواکی
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با اجاره خانه در اسلواکی آشنا  بشیم .
خرید ملک در اسلواکی
خرید ملک در اسلواکی یکی از راه های اخذ اقامت دائم اسلواکی خواهد بود که در این مقاله به اختصار شرح داده میشود.به واسطه خرید ملک در اسلواکی افراد متقاضی مهاجرت به کشورهای اروپایی می توانند به اقامت دائم حوزه شنگن دست یابند.مهاجرت کاری به اسلواکی یکی دیگر از طرق مهاجرتی به اسلواکی خواهد بود که از این طریق افراد متوانند با قوانین خرید ملک در اسلواکی آشنا شوند.سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلواکی یکی از روشهای مهاجرتی است که در این باب خرید ملک در اسلواکی را شامل خواهد شد.تحصیل در اسلواکی و برخورداری از شرایط تحصیلی مناسب و تحصیل رایگان ،بورسیه تحصیلی در اسلواکی و هزینه های مناسب تحصیل در اسلواکی جز مواردی است که افراد به واسطه خرید ملک در اسلواکی می توانند از این شرایط برخوردار شوند.به واسطه خرید ملک در اسلواکی افراد متقاضی متوانند به اقامت دائم و اخذ تابعیت اسلواکی دست یابند که در این خصوص پیشنهاد میشود در صورتی که با هدف اخذ اقامت دائم و خرید ملک در اسلواکی می خواهید اقدام به مهاجرت به اسلواکی نمایید با مشاوران زبده ووکیل مهاجرت به اسلواکی به صورت تخصصی و کامل ماوره نمایید.

مالکیت در اسلواکی
از زمان پیوستن اسلواکی به اتحادیه اروپا هر کسی می تواند ملک در اسلواکی خریداری نماید.بازار خرید ملک و مستغلات در برای تمامی اتباع اروپایی و غیر اروپایی باز است و در این خصوص کشور اسلواکی هیچگونه تبعیضی قائل نشده است.کشور اسلواکی برای تقویت اقتصاد در حال پیشرفت خود و همچنین تطبیق یافتن با قوانین و شرایط اتحادیه شنگن و اتحادیه اروپا شرایط تجارت آزاد را برای اتباع اروپا و دیگر کشورها فراهم نموده است و در این راستا شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در بخش مسکن و ثبت شرکت را به جهت ورود ارز و تزریق سرمایه در طرح های اقتصاد کلان کشور فراهم نموده است.

اجاره خانه در اسلواکی

انواع حق مالکیت در اسلواکی
مالکیت در اسلواکی بر زمین های مسطح و املاک مسکونی و غیر مسکونی شامل:

  • مالکیت خصوصی یا شخص حقیقی
  • مالکیت مشترک یا خصوصی یک شخص حقیقی
  • مالکیت مشترک زوجین (زن و شوهر)

حق مالکیت مستثنی بر اموال و خرید ملک در اسلواکی

  • تنها استثنا خرید ملک در اسلواکی در مورد زمین های کشاورزی و جنگلها و مراتع است. با توجه به قانون حفظ و بهره برداری از ثروت های معدنی (قانون معدن و یا به اصطلاح قانون آب ۱۸۴/۲۰۰۲) یک فرد خارجی نمی تواند مالک زمین های کشاورزی و جنگلها شود و یا اینکه این املاک را به عنوان هدیه دریافت کند. البته این قانون در ۱ می ۲۰۰۷ با تغییرات و اصلاحاتی اجازه خرید زمین های کشاورزی و جنگلها را به افراد خارجی داده استبدین شرط که فرد خارجی بریوی این زمین ها کسب و کار را به مدت محدود ۳سال ایجاد نماید تا بتواند از این طریق اقامت موقت را دریافت کند.
  • با توجه به قوانین اسلواکی اشخاص حقوقی در قالب شرکت می توانند به عنوان ساکنان موقت اسلواکی بدون هیچ محدودیتی اقدام به خرید زمین های کشاورزی و جنگله ها در قالب اموال شرکت نمایند و این امر باعث شده افراد خارجی تمایل به ایجاد و ثبت شرکت در اسلواکی نمایند تا بدین ترتیب به مقاصد مالکیتی خود در زمین های اسلواکی دست یابند.البته این ویژگی برای خرید ملک در قالب شرکت ایجاد شده تا به اقتصاد اسلواکی کمک شود.

فرایند خرید ملک در اسلواکی
خرید ملک در اسلواکی به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است در واقع خرید ملک در اسلواکی بسیار آسان است. مالکیت یک آپارتمان و یا یک ملک غیر مسکونی را می توان با شرایط زیر به دست آورد.
اخذ مالکیت به واسطه قرارداد انتقال مالکیت یک آپارتمان و یا یک ملک غیر مسکونی در یک دفاتر اسناد رسمی یا بنگاه های ملکی با امضا صاحب حقیقی یا حقوقی ملک که دارای حق مالکیت است انجام پذیرد.
خریدار باید پیش از امضای قرارداد از وجود ملک خریداری شده آگاهی یابد و مطمئن شود ملک فوق وجود خارجی دارد.تصمیم یک مقام دولتی (مالکیت توسط تصمیم یک مقام دولتی را به دست آورد و آن را به مالک جدید در روز اعلام کرد در سند کتبی عبور می کند، و اگر وجود دارد مانند روز گفته شد، از آن در یک روز از معتبر می شود تصمیم).
خریدار تنها پس از ثبت قرارداد خرید و فروش در دفاتر ثبت املاک مالک ملک خریده شده خواهد شد.

هزینه های اداری خرید ملک

  • هزینه ثبت نام اولیه در اداره ثبت املاک غیر منقول اسلواکی: ۶۶یورو
  • ارسال الکترونیکی پیشنهاد خرید و نقل و انتقال املاک غیر منقول در اداره ثبت املاک: ۳۳یورو
  • هزینه اداری انتقال املاک مزروعی در اداره ثبت املاک: ۳۰۰ یورو
  • هزینه های قرارداد فروش در دفاتر اسناد رسمی :۶۰۰ یورو
  • مالیات بر ملک و دارای : ۳۰ یورو

وام خرید ملک در اسلواکی
وام خرید ملک برای اتباع خارجی در اسلواکی از سوی دولت اسلواکی در نظر گرفته شده است. شرایط و ضوابط اخذ وام به سرمایه گذاران خارجی در بخش مسکن با استانداردهای اروپا در نظر گرفته شده است و افراد متقاضی اخذ وام خرید ملک باید مدراک زیر را ارائه دهند:

  1. اسناد ملک خریداری شده
  2. اصل گذرنامه به همراه کپی
  3. گردش حساب بانکی ۶ماه گذشته
  4. اسناد و مدارک درآمد و نامه از محل اشتغال به کار
  5. آدرس ملک و یا محل اقامت خود در کشور مبدا

وام اعطا شده از سوی بانک معمولا  حداکثر ۷۰ درصد از قیمت ملک را تحت پوشش قرار میدهد وو همچنین این وام با نرخ سود ۷٫۵% احتساب میگردد.

قیمت املاک در اسلواکی
قیمت یک آپارتمان ۴خوابه در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی ۱۲۰٫۰۰۰ یورو و یک آپارتمان و یا یک ملک ویلایی لوکس باسازی شده ۴۰۰٫۰۰۰ یورو می باشد.

توصیه های مهم خرید ملک در اسلواکی
هنگام خرید املاک و مستغلات و تهیه پیش نویس قرارداد برای انتقال مالکیت اموال، توصیه می شود از وکیل زبده و راهنمایی آژانسهای املاک و دفاتر اسناد رسمی استفاده شود. همچنین توصیه می شود که قبل از خرید یک ملک، به اداره ثبت املاک جهت بررسی اسناد ملک و همچنین بررسی بدهی های مالیاتی ملک و یا اینکه ملک قبلا به اشخاص حقیقی یا حقوقی فروخته شده است یا خیر مراجعه نمایند و از ظرایط پیش روی خرید ملک آگاهی یابند. برای قطعیت قانونی، خریدار هرگز نباید پیش از نقل و انتقال ملک مبلغ توافق را به صورت نقدی پرداخت نماید.

هزینه های آب و برق و گاز و تلفن و موبایل
هزینه های متوسط برای خانه 85 متر مربع (برق،گرمایش،آب) $38.78 $189.39 388.37%
هزینه موبایل هر 1 دقیقه پیش پرداخت $0.03 $0.11 266.67%
اینترنت (10 مگابایت، نامحدود) $82.54 $14.86 -82.00%

 

اجاره ماهیانه
آپارتمان (یک خوابه) در مرکز شهر $579.96 $587.29 1.26%
آپارتمان (یک خوابه) در خارج از محدوده مرکزی شهر $413.00 $443.81 7.46%
آپارتمان (سه خوابه) در مرکز شهر $1,145.00 $1,025.91 -10.40%
آپارتمان (سه خوابه) در خارج از محدوده مرکزی شهر $838.00 $754.26 -9.99%
خرید خانه
قیمت خرید در مرکز شهر- هر متر مربع $1,991.00 $2,674.00 34.30%
قیمت خرید خارج از مرکز شهر- هر متر مربع $1,115.00 $1,942.00 74.17%

 

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است