اجاره خانه در فنلاند

اجاره خانه در فنلاند
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا بااجاره خانه در فنلاند  بیشتر آشنا بشیم
خرید ملک در فنلاند
امروزه امر مهاجرت ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است . مهاجرت راه های مختلفی دارد  و با اهداف گوناگونی انجام می شود  یک از کشورهای هدف جهت مهاجرت می تواند کشور فنلاند باشد . راه های قانونیمهاجرت به فنلاند عبارتند از تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، ازدواج و تولد . یکی دیگر از را ه هایی که بعضا به اشتباه آن را جز راه های مهاجرت به این کشور میدانند مهاجرت از طریق خرید ملک در فنلانداست . مهمترین مساله ایی که باید به آن اشاره کرد این است که خرید ملک در فنلاند منجر به دریافت اقامت دائم  این کشور نمی شود . خرید ملک در فنلاند شرایط و قوانینی دارد و دولت فنلاند متقاضیانی را که قصد خرید ملک در فنلاند را دارند حمایت می کند . ما در این مقاله سعی داریم اطلاعات خرید ملک در فنلاند را در اختیار شما بگذاریم ، امیدواریم بهره لازم را ببرید . به طور کلی  خرید ملک در کشور فنلاند کاملا ساده است ، متقاضی می تواند در طی چند هفته  به خانه تازه خریداری شده خود نقل مکان کنند . یکی از دلایلی که خرید ملک در فنلاند را ساده می کند این است که برای خرید ملک در فنلاند نیازی به وکیل نیست ، اگرچه وکلا میتوانند در فرآیند خرید ملک کمک شایانی به متقاضی کنند . ولی برای داشتن وکیل الزامی وجود ندارد .
ازسال ۲۰۰۰ دولت کشور فنلاند به متقاضیان خارجی  که تا آن زمان اجازه خرید ملک را نداشتند ، حق خرید ملک را همانند شهروندان فنلاندی اعطا کرد . با این حال که روند خرید ملک در کشور فنلاند بسیار آسان است اگر شما یک شهروند خارجی هستید و قصد اقامت موقت در این کشور را دارید در نظر ئاشته باشید مالیات املاک در کشور فنلاند نسبتا بالا و قیمت مسکن در سال های اخیر تا حدودی غیر قابل پیش بینی بوده است . استانداردهای مسکن درکشور فنلاند به طور کلی بسیار بالا است و معمولا منازلی مدرن ، مبله و امن برای زندگی هستند .
 
مسکن با حق سکونت دائمی در کشور فنلاند
یکی از را ه کارهای دولت فنلاند برای افرادی که تمایل دارند ساکن ملکی در این کشور باشند  این است که مبلغ  درصد از ارزش ملک مورد نظر را پرداخت می کنند و علاوه بر آن مبلغی را به عنوان اجاره پرداخت می نمایند . برای دریافت مسکن با حق سکونت دائم نمی توان به طور مستقیم اقدام کرد و این نوع مسکن بر اساس نوبت واگذار می شود . مسکن با حق سکونت دائم در کشور فنلاند شیو ه های مطمئن است و متقاضی می  تواند در صورتی که مایل  باشد مسکن مورد  نظر را تعویض نماید .

خرید مسکن با مالکیت شخصی در کشور فنلاند
اگر متقاضی به اندازه کافی سرمایه جهت خرید ملک در کشور فنلاند را داشته باشد می تواند اقدامات لازم را جهت خرید ملک شخصی انجام دهد . برای این امر تسهیلات دریافت وام بانکی از سوی دولت فنلاند در نظر گرفته شده است اما کل مبلغ را نمی توان به صورت وام پرداخت کرد، به عبارتی سرمایه اولیه باید توسط متقاضی خرید ملک تامین گردد .
سیستم های متفاوتی جهت اعطای وام به متقاضی خرید ملک در کشور فنلاند وجود دارد به عنوان مثال برای افراد با توجه به سنشان و یا میزان سرمایه و… که همه اینها بستگی به بانک مورد نظر دارد و متقاضی می تواند سوالات خود را در رابطه با امکانات متفاوت پس انداز وام مسکن مطرح نماید .
 

خانه در فنلاند اجاره

کمک بهره در دریافت وام مسکن در کشور فنلاند         
دولت کشور فنلاند به متقاضیان خرید ملک به صورت مستقیم وام نمی دهد بلکه برای دریافت وام مسکن بانکی ، کمک بهره ارائه می کند و تقبل ضمانت می کند . کمک بهره توسط دولت توسط سیستم های جدا گا نه ای پرداخت می شود که بسته به شرایط متقاضی دارد . به عنوان مثال سیستم ASP .  آ اس پ سیستم پسنداز جهت کمک هزینه مسکن است که برای جوانانی است که برای اولین بار می خواهند ملکی را بخرند . باید توجه داشت سن شخص متقاضی باید بین ۱۸ تا ۳۰ سال باشد .

مسکن تحت مالکیت نیمه شخصی در کشور فنلاند
در صورتی که متقاضی توانایی خرید مسکن شخصی را به طور کامل نداشته باشد ، مالکیت نیمه شخصی می تواند راهی برای خرید مسکن  برای وی باشد . که این نوع خرید مسکن مربوط به شرکت های ساختمانی می باشند و در ابتدا متقاضی فقط قسمتی از قیمت خانه را می پردازد و بیشترین سهام خانه به شرکت ساختمانی تعلق دارد . در ابتدا متقاضی با مبلغی که پرداخت کرده است به عنوان مستاجر در خانه ساکن می شود سپس طبق مقررات خاصی که شرکت ساختمانی تعیین نموده است با پرداخت قیمت کامل ، خانه را به مالکیت خود در می آورد .

چگونگی جستجو برای خرید ملک در کشور فنلاند
پیدا کردن یک آپارتمان درکشور فنلاند برای یک فرد خارجی گیج کننده و وقت گیر است . این که آیا شما با داشتن مشکلات با زبان و زمان محدود می توانید این کار را انجام دهید . سرویس جستجوی آنلاین آپارتمان می تواند به راحتی به شما کمک کند . بسیاری از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اجاره و یا خرید ملک در فنلاند به زبان انگلیسی هستند .  موتور های جستجو با توجه به خواسته شما از منزل مورد نظر، به راحتی گزینه های موجود را در اختیارتان می گذارند .در زیر ۵ موتور جستجو برای خرید ملک در کشور فنلاند معرفی می شود :
www.forenom.com
www.kodisto.fi
www. Oikotie.fi
www.asuntoverkko.com
www.etuovi.com

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است