مراکز خرید استرالیا

مراکز خرید استرالیا
استرالیا یکی از دوست داشتنی ترین کشورهای دنیاست که هر بار که سفری به آن ترتیب دهید شورو هیجانی تازه شما را فرا می گیرد. با رفتن به شهرهای آن کارهای زیادی هست که می توانید انجام دهید؛ می توانید غذاهای خوشمزه اش را امتحان کنید، روزها را در ساحل بگذرانید  و یا به تماشای تاریخ این شهر مشغول شوید. اما اگرمی خواهید یادگاری های استرالیا را با خود به خانه ببرید بهترین راه خرید کردن است. این کشور مراکز خرید زیادی دارد که تعدادی از آن ها را معرفی می کنیم.

مراکز خرید استرالیا

مرکز خرید وست فیلد وارینگاه ( westfield Warringah)
اگر می خواهید به خرید بروید بهترین جا برایتان مرکز خرید وست فیلد وارینگاه است اینجا مرکز خرید سرباز و سرپوشیده بزرگی دارد و در آن می توانید اجناسی با برندهایی مثل دیوید جونز، تارگت و … خرید کنید. اینجا ۵۰ مغازه و یک زمین بازی دارد که می توانید کودکتان را در آنجا بگذارید و خودتان با خیال راحت به خرید مشغول شوید.
اوت لت الکساندرا (Alexandria outlets)
اینجا بهشتی برای خرید دوستان است که در آن شانس این را دارید تا از بین همه برندهای مورد علاقه خود بهترین خرید را انجام دهید. سوار قطار شوید و به میدان گرین بروید این بهترین راه برای گشت و گذار در بین همه مغاز هایی است که در طول خیابان Mcevoy قرار گرفته اند. در اینجا می توانید برای خرید برندهایی مثل پوما و نیو بالانس تخفیف های قابل توجهی بگیرید. می توانید برای استراحت مدتی را به کافه ای دنج و یا رستوران بروید و برای گشتن همه مغازه هایش یک نصف روز زمان بگذارید.
مرکز خرید هاربور ساید (Harbourside)
مرکز خرید هاربور ساید دقیقا در لبه آب قرار دارد و چشم اندازهای فوق العاده زیبایی را در مقابل چشنانتان به نمایش در می آورد. چشم اندازهای خیره کننده بندر و نمای شهری از این مرکز مطمئنا نفس را در سینه تان حبس می کند.
بازار گلب (Geleb)
بازاری که در آن مد و طراحی های زیبا با هم پیوند خورده اند؛ می توانید ساعت ها در این بازار گشت و گذار کنید بدون اینکه ذره ای گذر زمان را متوجه شوید. بازاری پر از خلاقیت که برای درک بهترش باید ساعت ها در آن چرخ زد در اینجا خلاقیت طبیعی  هنرمندانی به نمایش درآمده که در تخصص و مهارت پدیده هستند. در این بازار می توانید زیورآلات و جواهراتی هنرمندانه بخرید  و از دیگر کارهای هنری دیدن کنید. اگر به موسیقی علاقمند هستید شنبه ها به این بازار بروید چون در آن موسیقی زنده رایگان برگزار می شود.
بیرکن پونت هد اوت لت (Birkenhead point)
اگر می خواهید در حالی که برای خرید بیرون رفته اید از دیدن تماشایی بندر لذت ببرید اینجا بهترین جاست، جایی که در آن می توانید مد، غذا و لایف استایل را در کنار هم داشته باشید. در اینجا می تونید بهترین برندها را با تخفیف بالای ۷۰ درصد خریداری و در کافه هایش قهوه های خوش طعم میل کنید.
مرکز خرید های پوینت
مرکز خرید «های پوینت» (High Point) با 400 مغازه مختلف، شما را درست مثل اسمش به اوج می‌برد. تعدد مغازه‌های این مرکز پاسخگوی همه نوع نیاز و سلیقه از وسایل خانگی تا لباس‌های مد روز، سرگرمی، فیلم و … خواهد بود چرا که تمام برندهای بزرگ و نام‌های معروف بازار خرده فروشی در این مکان گرد هم آمده‌اند؛ بی‌دلیل نیست که عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید ملبورن را یدک می‌کشد. با وجود دو فود کورت و پارکینگ طبقاتی بسیار بزرگ، هرگز از خرید کردن در این مرکز خسته نمی‌شوید. اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به این مرکز بروید به راحتی می‌توانید از اتوبوس، تراموا و تاکسی استفاده کنید.
مرکز خرید چادستون
مرکز خرید چادستون (Chadstone) پایتخت فشن ملبورن لقب گرفته و به همین دلیل زیبایی و تجمل را در استایل خود نیز نشان می‌دهد. بیش از 530 مغازه متفاوت این مرکز خرید به حدی مجهز و کامل است که در زمینه لباس، اکسسوری، فیلم، غذا، موسیقی و سرگرمی باعث وسوسه شما خواهند شد. معماری زیبا و جالب آن هم به شدت روی شما تاثیر گذاشته و تا زمانی که در این محل هستید ذهن شما را درگیر خود می‌کند. طراحی خیره کننده این مرکز واقعاً در سطح اسم معروف مغازه‌های مختلف با برندهای ملی و بین‌المللی است. پارکینگ بسیار بزرگ، دو فود کورت با غذاهای بین‌المللی و یک مرکز سرگرمی از امکانات این محل بوده که باعث افزایش انرژی و سرحالی شما خواهد شد.
دایرکت فکتوری اوت لت
3 مورد از دایرکت فکتوری اوت لت (Direct Factory Outlet) یا همان بازارهای فروش از تولید به مصرف را می‌توان در شهر ملبورن پیدا کرد که هر یک به نوبه خود منحصر به فرد و خاص هستند. در این بازارها اجناس زنانه، مردانه و بچه‌گانه با تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب به مردم عرضه می‌شود. لباس، اکسسوری، لباس‌های پشمی، البسه زمستانی، مرکز وسایل خانگی و خیلی موارد دیگر باعث رنگ و لعاب این مغازه‌ها شده‌اند. برند‌های بی‌شماری که در این بازارها فعالیت می‌کنند مطمئناً با قیمت‌های عالی، شما را جذب خود خواهند کرد
مایر امپوریم
این بهشت خرده فروشی در ملبورن با بیش از 100 سال میراث و قدمت توانسته مشتریان‌ را را از خود راضی نگه دارد. مرکز مایر امپوریم (Myer Emporium) در خیابان بورک (Bourke St) در CBD قرار گرفته و به غیر از زیرزمین و همکف، 7 طبقه دارد. از آنجایی که هر طبقه مختص به یک نوع کالا است، تجربه خریدی راحت و بی دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد. فروشگاه‌های بزرگ لوازم آرایش، لباس‌های زنانه، اکسسوری، لباس مردانه و بچه‌گانه، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، محصولات اپل این مرکز از بهترین برندها عرضه و به فروش می‌رسند. قهوه و غذاهای رستوران و کافه این مرکز را هم امتحان کنید و در نهایت با دست‌های پر از کیسه خرید و دلی شاد این مکان را ترک کنید.
وست فیلد
مرکز خرید وست فیلد سوثلند شلتنهام (Westfield Southland Cheltenham)، پارکینگ بسیار بزرگی با گنجایش 6000 ماشین دارد. این مرکز به خاطر وجود برند‌های معروفی مانند دیوید جونز، مایرز، تارگت و … به یک مکان معرکه برای خرید انواع اجناس مختلف تبدیل شده تا برای خود یا عزیزانتان و حتی محل زندگی خود خرید کنید. برای دیدن یا پوشیدن آخرین مد روز سری به مغازه‌های اینجا بزنید و از بین مغازه‌ها و برندهای مشهور آن بهترین خرید را داشته باشید. خیالتان راحت باشد برای رفت و آمد به این مکان به راحتی می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی، ماشین و تاکسی استفاده کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است