موزه هنر سوچی روسیه

موزه هنر سوچی یکی از جاذبه‌ها و دیدنی‌های روسیه است که بسیاری از گردشگران تور روسیه از آن بازدید می‌کنند. موزه‌ای که در سال 1936 با سبک معماری کلاسیک ساخته شد و از زیباترین ساختمان‌های شهر سوچی نیز به شمار می‌آید، شهری که نامش با جام جهانی 2018 روسیه بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. شهر سوچی را به عنوان خوش آب و هواترین شهر روسیه می‌شناسند که جاذبه‌ها و دیدنی‌های زیادی دارد.

 

 

موزه هنر سوچی 4

 

 

معماری موزه هنر سوچی

ساختمان باشکوه موزه با معماری کلاسیک خود که در خیابان کورورتنی واقع شده است، مجموعه ی نفیسی از هنرهای روسی و خارجی از جمله نقاشی های بوریس کاستودیف، آپولیناریا واسنتسف، کنستانتین باگایفسکی، ایوان آیوازووسکی و . . . را به معرض نمایش می گذارد. ایوان ژولتووسکی، عضو انجمن معماری، در سال 1930 در طی ساخت اولین تفرجگاه لوکس در ساحل دریای سیاه، بر روی پروژه ی موزه ی هنر کار می کرد. وی که خالق زیباترین مجموعه ی معماری در مسکو بود، ردپای ستودنی ای از خود در سوچی به جای گذاشته است.

 

 

موزه هنر سوچی 3

 

 

حدود شش هزار اثر هنری در گنجینه ی این موزه گردآوری شده است. نمایشگاه های دائمی اینجا که اغلب میزبان آثار نقاشی، گرافیک و مجسمه سازی هستند، از درجه ی اهمیت بالایی برخوردارند. از جمله این آثار می توان به جواهر گنج کهن اشاره کرد که در سال 1997 در ساحل رودخانه ی مزیمتا کشف شد. جام های نقره و سنجاق های سینه ی قرصی شکل نیز از دیگر آثار ارزشمند این گنجینه هستند.

 

 

موزه هنر سوچی 2

 

 

درباره موزه هنر سوچی

این موزه در اواخر دهه 1930 در سوچی ساخته شد همانطور که ذکر شد در ابتدا ساختمان موزه هنر سوچی برای اداره کمیته اجرایی مرکزی اتحاد جماهیر شوروی بنا شد  و از سال 1971  در این مکان موزه هنر سوچی دایر گشت.در موزه هنر سوچی میتوانمجموعه ای شامل سلاح های سرد و عتیقه های نقره ای از قرن اول و دوم قبل از میلاد  و نماد قدیم روسیه ، نقاشی، گرافیک و آثار هنری  وتزئینی از قرون 19 تا 21 را مشاهده نمود. در این مکان با شکوه میتوان به نظاره آثار نقاشان برجسته ای از جمله آیواسوفسکی، واسنتسف، شیشکین ، تورژانسکی ، پولنوف و بسیاری دیگر در محیطی آرام و دلپذیر نشست.

 

 

موزه هنر سوچی 1

 

 

 

این موزه در گوشه بوستانی با پوشش گیاهی زیبا و مملو از آثار هنری فلزی منحصر به فرد قرار دارد و مجسمه ایستاده ولادمیر لنین در وسط بوستان ابهت خاصی را به مجموعه بخشیده است .با کمی قدم زدن در اطراف ساختمان بندر سوچی و گذر از دانشگاه سوچی میتوان از این موزه که یکی موزه های متعدد در شهر سوچی از قبیل موزه نیکولای استروفسکی و موزه افتخارات ورزشی سوچی میباشد دیدن کرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است